Acil logo Lazım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Acil logo Lazım
10
●
853
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
Acil logo Lazım
1
2
23-05-2013, 08:19:19
#1
The_joker
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar bir firmanın web sitesini yapıyorum bana bu arka fona
Yada transparan olsun nereye eklersem ekleyim sorunsuzca gözüksün.
bu logoyu yapacak eleman lazım
YAPACAKLAR KONUYA YAZSIN.BÜTÇE ÇOK FAZLA DEĞİLDİR BSİT BİR LOGO SEBEBİ İLE.
23-05-2013, 08:27:58
#2
ugur1502
Üyeliği durduruldu
The_joker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar bir firmanın web sitesini yapıyorum bana bu arka fona
Yada transparan olsun nereye eklersem ekleyim sorunsuzca gözüksün.
bu logoyu yapacak eleman lazım
YAPACAKLAR KONUYA YAZSIN.BÜTÇE ÇOK FAZLA DEĞİLDİR BSİT BİR LOGO SEBEBİ İLE.
bunun aynısının transparanı mı lazım ?
23-05-2013, 08:36:01
#3
korkutaykut
Pm atıldı.
23-05-2013, 08:40:15
#4
CtrL
Pm attım
23-05-2013, 08:41:01
#5
The_joker
Üyeliği durduruldu
ugur1502 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunun aynısının transparanı mı lazım ?
evet hocam ama boyutu siteye uymalı
23-05-2013, 08:42:50
#6
ugur1502
Üyeliği durduruldu
The_joker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet hocam ama boyutu siteye uymalı
el kadar logoya sadece transparan için para vermeye değmez hocam buyur.
23-05-2013, 08:45:00
#7
The_joker
Üyeliği durduruldu
ugur1502 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
el kadara logoya sadece transparan için para vermeye değmez hocam buyur.
Eyw hocam allah razı olsun peki bunun boyutlarında oynama yapma imkanımız varmı ?
23-05-2013, 08:45:36
#8
ugur1502
Üyeliği durduruldu
The_joker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eyw hocam allah razı olsun peki bunun boyutlarında oynama yapma imkanımız varmı ?
kaça kaç istiyon söyle yapayım pmle skype at.
23-05-2013, 08:46:59
#9
hyPerdarKness
hocam logo taratma yoluyla elde edildiği için kaliteli değil. ben arka planı senin istediğin arka planla değiştim fena durmadı beğenirsen güle güle kullan
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler