• 13-10-2010, 13:29:12
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl abartılacak bir kampanya olmaz.

    normalde 1 mbps = 35 - 40 tl + KDV

    50 mbps = 2000 TL + KDV

    kampanya fiyatı,
    15 x 50 = 750 tl + KDV

    arada tam tamına 1250 tl fark var.

    Bayisi olduğum mars dc 'den 250 mbps alsanız dahi 15 tl fiyat alamazsınız.




    ramazan85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birim fiyat veriyor zaten 1mbit değil mi o fiyat
  • 13-10-2010, 13:34:13
    #20
    Üyeliği durduruldu
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl abartılacak bir kampanya olmaz.

    normalde 1 mbps = 35 - 40 tl + KDV

    50 mbps = 2000 TL + KDV

    kampanya fiyatı,
    15 x 50 = 750 tl + KDV

    arada tam tamına 1250 tl fark var.

    Bayisi olduğum mars dc 'den 250 mbps alsanız dahi 15 tl fiyat alamazsınız.
    Siz 2000 tl 50mbit fiyat veriyorsanız o zaman niye 20 mbit 289 gibi rakamdan fiyat veriyorsunuz ?
  • 14-10-2010, 17:54:51
    #21
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar Dağhan bey )
  • 14-10-2010, 18:02:45
    #22
    TSuNaMi_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar Dağhan bey )
    Sizede hayirli olmasi dilegi ile
  • 14-10-2010, 18:19:11
    #23
    Platin üye
    info@sivasnetwork.net mail adresine detaylı bir yazı gönderebilirmisiniz.
  • 14-10-2010, 18:46:48
    #24
    merhaba konu ile ilgili ayrıntılı mesaj alabilirmiyim en 100 mbit yada 200 mbit ne olur sunucu elektrik ücreti ile birlikte
  • 15-10-2010, 13:53:05
    #25
    Istenilen bilgiler gonderildi.

    Kampanyada on gordugumuz satis kapasitesine ulasmak uzereyiz. Kampanyadan faydalanmak icin ozellikle beklenen bir tarih var ise bu tarihi bildirerek ve odeme yaparak ileri tarihli hat rezerve edilebilmektedir.
  • 16-10-2010, 02:20:22
    #26
    Üyeliği durduruldu
    ydkaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba konu ile ilgili ayrıntılı mesaj alabilirmiyim en 100 mbit yada 200 mbit ne olur sunucu elektrik ücreti ile birlikte
    Aynı şey için bende PM alabilirmiyim.
  • 16-10-2010, 02:26:35
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende PM alabilir miyim