Arkadaşlar Merak Ettim Bi Sorum Olacak Bi dc kurmak ne kadar patlar ortalama bi seviye ne çok iyi ne çok kötü tam sistem eksiksiz olarak Bağlantısından icindeki serverlera kadar?
Benim Bu Merakıma Cevap Verirseniz sevinirim?
Datacenter i Kurmak Ne Kadara Patlar..
2
●1.559
- 19-07-2007, 18:44:44https://www.r10.net/dedicated-co-loca...ter-kurma.html daha önce konuşuldu..inceleyin derim
- 19-07-2007, 19:52:45Gözümden kaçmış sanırım, teşekkürler link için.Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle