Gaziantep simpos datacenter ziyaretim(resimli)
8
●1.854
- 05-09-2009, 11:09:55resimlerde bende görünüyorum. Yüzümü silip tekrar ekleyeceğim.Hukonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2009, 19:01:31Peşinde sanki mafya varmış gibi oldu.norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2009, 19:15:49Üyeliği durdurulduanlamadıgım konu gaziantep buluşmalarında zaten resmin mevcutnorabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2009, 19:37:49Evet, görenler ordanda görürler burdan görmeleri birşey değiştirmez..vericlup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merak ettim nasıl bir yer