• 01-11-2022, 15:00:31
    #28
    Çeşitli sohbetlerde aylardır geçen bir konuydu, Ocak 2023 için zaten enerji anlaşmalarının biteceğini sektördeki herkes biliyordu. Kısaca bilinen bir durumdur ancak artış makul görünüyor.
  • 01-11-2022, 15:15:38
    #29
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu "akıl alma" konusu değil. Kendimizi savunduğumuzda yok. Buna ihtiyacımızda yok tüm konu geçmişim ortada zaten profilime giren bakar.

    Onlarıda anlıyorum çok müşteri kaybetmişler bizde oraya geçerken bizide kaybeden birileri olmuştu zaten. Konu sadece ticari ahlak konusuydu ciğer soğutma konusu değil.
    Merhaba

    Sözleşmenizde hiç bir şekilde 2025 tarihine kadar fiyat değişikliği olmayacak yazıyor mu ?
    • nekreyazar34
    nekreyazar34 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-11-2022, 15:23:51
    #30
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Sözleşmenizde hiç bir şekilde 2025 tarihine kadar fiyat değişikliği olmayacak yazıyor mu ?
    Merhabalar, konu o değil burada. Sözleşme zaten 2023 şubatta bitiyor. Şubata kadar istersek 0,8 den kullanabiliriz. Sözleşmeyi 1 senelik yaptılar. 2025 ise tahaddütleriydi.

    Sorun şu 3,9 tl diye bir fiyatta yok.

    Harcanan KWH ücretinin yarısı 0,8 tl den diğer yarısı ise güncel fiyattan olacak deniyor. Güncel fiyat ne kadar olacak belli değil, sözleşme sonu nasıl olacak belli değil. Aradım dönüş yok, mail attım dönüş yok. Onlarda plan yapmadan fiyat veriyorlar maalesef.

    Şu bile yok mesela dense ki şuan ki güncel fiyatımız kdv hariç 5,69 tl eğer ki elektriğe zam gelirse zam oranında bu artar ancak siz yarısını yine 0,8 tl den kullanırsınız da yok. Her şey muamma anlayacağınız.

    Bizi de yani? Ne yapacağız? Dedirten olay tam olarak bu belirsizlik.
  • 01-11-2022, 15:42:39
    #31
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, konu o değil burada. Sözleşme zaten 2023 şubatta bitiyor. Şubata kadar istersek 0,8 den kullanabiliriz. Sözleşmeyi 1 senelik yaptılar. 2025 ise tahaddütleriydi.

    Sorun şu 3,9 tl diye bir fiyatta yok.

    Harcanan KWH ücretinin yarısı 0,8 tl den diğer yarısı ise güncel fiyattan olacak deniyor. Güncel fiyat ne kadar olacak belli değil, sözleşme sonu nasıl olacak belli değil. Aradım dönüş yok, mail attım dönüş yok. Onlarda plan yapmadan fiyat veriyorlar maalesef.

    Şu bile yok mesela dense ki şuan ki güncel fiyatımız kdv hariç 5,69 tl eğer ki elektriğe zam gelirse zam oranında bu artar ancak siz yarısını yine 0,8 tl den kullanırsınız da yok. Her şey muamma anlayacağınız.

    Bizi de yani? Ne yapacağız? Dedirten olay tam olarak bu belirsizlik.
    Evet belirsizlik konusunda haklısınız ama maalesef sözleşmeniz yoksa sadece konuşmalardan öteye gidilmeyecek, geçmiş olsun hocam.
    • buyukweb
    buyukweb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-11-2022, 17:43:39
    #32
    Aynı il/ilçede iki veri merkezi. Birinin enerji fiyatı 7,8 diğerinin 0,8.
    Berberlerin bile mesleki örgütlenmesi ve taban fiyat çizelgesi varken ; bilgi barındırma ve yayımlama işi yapan "teknoloji" firmalarının fiyat standartları arasında derin uçurumlar olmasından bu mesleği icra eden herkes ders çıkarmalıdır diye düşünüyorum. İyi çalışmalar.
  • 01-11-2022, 18:21:57
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İyi olmuş bence, 10 paket sigara parasına 64 gb ram veriyordunuz. Sunucu barındırıyordunuz, gayet iyi yapmış pen.
  • 01-11-2022, 23:30:03
    #34
    Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi olmuş bence, 10 paket sigara parasına 64 gb ram veriyordunuz. Sunucu barındırıyordunuz, gayet iyi yapmış pen.
    Nokta atışı...


  • 02-11-2022, 01:01:46
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi olmuş bence, 10 paket sigara parasına 64 gb ram veriyordunuz. Sunucu barındırıyordunuz, gayet iyi yapmış pen.
    PenDC’ye neden bu kadar kin besliyorsunuz? Büyük merak konusu
  • 02-11-2022, 01:06:33
    #36
    Yönetici onayı bekliyor
    OzbayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PenDC’ye neden bu kadar kin besliyorsunuz? Büyük merak konusu
    Bireysel barındırma gibi bir hata yaptım zamanında, ondan sonra herkese söyledim ama gene firmacıklar çalısmaya devam etti. Sonuç bu oldu usta