Pendc elektrik fiyat güncellemesi
57
●8.558
- 01-11-2022, 15:15:38Merhababuyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşmenizde hiç bir şekilde 2025 tarihine kadar fiyat değişikliği olmayacak yazıyor mu ?nekreyazar34 bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 01-11-2022, 15:23:51Merhabalar, konu o değil burada. Sözleşme zaten 2023 şubatta bitiyor. Şubata kadar istersek 0,8 den kullanabiliriz. Sözleşmeyi 1 senelik yaptılar. 2025 ise tahaddütleriydi.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun şu 3,9 tl diye bir fiyatta yok.
Harcanan KWH ücretinin yarısı 0,8 tl den diğer yarısı ise güncel fiyattan olacak deniyor. Güncel fiyat ne kadar olacak belli değil, sözleşme sonu nasıl olacak belli değil. Aradım dönüş yok, mail attım dönüş yok. Onlarda plan yapmadan fiyat veriyorlar maalesef.
Şu bile yok mesela dense ki şuan ki güncel fiyatımız kdv hariç 5,69 tl eğer ki elektriğe zam gelirse zam oranında bu artar ancak siz yarısını yine 0,8 tl den kullanırsınız da yok. Her şey muamma anlayacağınız.
Bizi de yani? Ne yapacağız? Dedirten olay tam olarak bu belirsizlik. - 01-11-2022, 15:42:39Evet belirsizlik konusunda haklısınız ama maalesef sözleşmeniz yoksa sadece konuşmalardan öteye gidilmeyecek, geçmiş olsun hocam.buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2022, 17:43:39Aynı il/ilçede iki veri merkezi. Birinin enerji fiyatı 7,8 diğerinin 0,8.
Berberlerin bile mesleki örgütlenmesi ve taban fiyat çizelgesi varken ; bilgi barındırma ve yayımlama işi yapan "teknoloji" firmalarının fiyat standartları arasında derin uçurumlar olmasından bu mesleği icra eden herkes ders çıkarmalıdır diye düşünüyorum. İyi çalışmalar. - 02-11-2022, 01:01:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.PenDCye neden bu kadar kin besliyorsunuz? Büyük merak konusuPeyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2022, 01:06:33Yönetici onayı bekliyorBireysel barındırma gibi bir hata yaptım zamanında, ondan sonra herkese söyledim ama gene firmacıklar çalısmaya devam etti. Sonuç bu oldu ustaOzbayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
