Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

Sözleşmenizde hiç bir şekilde 2025 tarihine kadar fiyat değişikliği olmayacak yazıyor mu ?
Merhabalar, konu o değil burada. Sözleşme zaten 2023 şubatta bitiyor. Şubata kadar istersek 0,8 den kullanabiliriz. Sözleşmeyi 1 senelik yaptılar. 2025 ise tahaddütleriydi.

Sorun şu 3,9 tl diye bir fiyatta yok.

Harcanan KWH ücretinin yarısı 0,8 tl den diğer yarısı ise güncel fiyattan olacak deniyor. Güncel fiyat ne kadar olacak belli değil, sözleşme sonu nasıl olacak belli değil. Aradım dönüş yok, mail attım dönüş yok. Onlarda plan yapmadan fiyat veriyorlar maalesef.

Şu bile yok mesela dense ki şuan ki güncel fiyatımız kdv hariç 5,69 tl eğer ki elektriğe zam gelirse zam oranında bu artar ancak siz yarısını yine 0,8 tl den kullanırsınız da yok. Her şey muamma anlayacağınız.

Bizi de yani? Ne yapacağız? Dedirten olay tam olarak bu belirsizlik.