D.C'lere 2.el bilgisayarlar
17
●2.134
- 29-01-2009, 10:16:07pamukadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet p.m. attım fakat hem siteyi gördüğümde hemde içindeki gerçekten HURDA olan çöpleri gördüğümde vazgeçtim.
Arkadaşların belirtmiş olduğu gibi kiralayacağınıza barındırın. Kazık yemeyin değil mi?
Kuzum elinde sunucu varmı?...

- 29-01-2009, 22:46:23Hocam garipsiniz hakikaten aa!!!
Sunucu arıyorsunuz, sunucu alıyorsunuz ve mağdurum vs tarzı konular açıyorsunuz.
Şimdide gelmiş 2. el bilgisayar ilanı açmışsınız.
Okadar çok kasanız var niye kiralık sunucu arayışlarındasınız? Gönderin hepsini bir datacentera siz kiralayın kiralamayı geçtim hepsini doya doya kullanın.

