Hocam garipsiniz hakikaten aa!!!

Sunucu arıyorsunuz, sunucu alıyorsunuz ve mağdurum vs tarzı konular açıyorsunuz.

Şimdide gelmiş 2. el bilgisayar ilanı açmışsınız.

Okadar çok kasanız var niye kiralık sunucu arayışlarındasınız? Gönderin hepsini bir datacentera siz kiralayın kiralamayı geçtim hepsini doya doya kullanın.