• 04-09-2008, 02:15:08
    #10
    Tıpkı büyük DC'lerin siteleri gibi olmuş. Yalnız içerik sayfalarında sorun var bi' ara kontrol ediniz.
  • 04-09-2008, 19:16:01
    #11
    froNau adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıpkı büyük DC'lerin siteleri gibi olmuş. Yalnız içerik sayfalarında sorun var bi' ara kontrol ediniz.
    Olmamış demek =)
  • 05-09-2008, 14:18:54
    #12
    site güzel olmuş hayırlı olsun, fakat biraz yavaş açılıyor gibi geldi bana
  • 21-09-2008, 23:11:46
    #13
    içerikte problem var.