alperxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 C Class mevcutsa talibiz.
Elimize gelecek.Yanlız spam olmasa da mailing için kullanılacaksa yardımcı olamıyoruz. Hosting, gaming, etc kullanabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için murat@websahibi.com email gönderebilirsiniz. Teşekkürler.



Yeni C Class'lar geldi. İhtiyacı olanlar bilgi versin. Kalıcı müşteriler istiyorum aldım verdim zor oluyor. Teşekkürler.