Sadece post kasıyorsunuz, siz yapmayı bilmiyorsanız bırakın o yapsın..
Ben bilmiyorum değil, gerçekten girişimci ruhu destekleyen birisi olarak küçük kardeşimizin bu işi 3 e alıp 5 e satma olarak görmesine ve 12 yaşından beri bu işi yaptığını iddia etmesine takıldım. Yoksa bu sektörde herkes için yer var, herkes ticaret yapabilir. Ama bu ticaret böyle yapılmaz.
İlla ki olumlu mesajlar yazacaksam da tek diyeceğim seni dikkate alacak veri merkezi sayısını kaç olarak tahmin ediyorsun diye sorar, gelen cevaba göre bir sıralama yapardım. Benim tahminim halen 0.