• 09-05-2008, 13:48:21
    #1
    merhaba,

    Bir kaç gündür süre gelen karışıklıklar sonucu bugün öğrendiğim bir haber sonucu NIXCON A.Ş. datacenter kapatılıyor.

    Pazartesi gününden itibaren fiber kablo çıkarılacakmış.

    Bir çok kişiyi etkileyecek bu konu aynı zamanda bizi etkileyecektir. Yeni datacenter arayışlarına girilmiş ve bir kaç firma ile görüşülmüş ve anlaşma sağlanmak üzeredir.

    Gelinen bu durum sonucu tüm müşterilerimizden özür dileriz.

    Ayrıca Tüm NIXCON A.Ş. bayisi ve müşterilerine sabır dilerim..

    SAYGILARIMIZLA
    INFODESTEK İnternet Hizmetleri
  • 09-05-2008, 13:51:38
    #3
    Eğer böyle bir durum varsa NIXCON A.Ş. nin müşterilerine bilgi vermiş olmalı.
    Eğer doğruysa özücü bir durum.
  • 09-05-2008, 13:52:33
    #4
    Herhangi bir sebep var mı ortada aceba?
  • 09-05-2008, 13:53:00
    #5
    iflas etmiÅŸler sebebi bu
  • 09-05-2008, 13:53:44
    #6
    Kurumsal Üye
    Sebebi henüz açıklamadılar ama pazartesi gün kabloları keseceklermiş. https://www.r10.net/dedicated-co-loca...gule-gule.html bu konudan devam edelim.
  • 09-05-2008, 13:55:13
    #7
    komplo değil gerçek
  • 09-05-2008, 13:55:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi açıklama varmı yoksa komple teorisi mi bu ?
    komple değil komplo... Ama maalesef gerçek
  • 09-05-2008, 13:55:28
    #9
    Kurumsal Üye
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi açıklama varmı yoksa komplo teorisi mi bu ?
    Telefon açtım öyle dediler..Hiç şaka gibi değil