merhaba,
Bir kaç gündür süre gelen karışıklıklar sonucu bugün öğrendiğim bir haber sonucu NIXCON A.Ş. datacenter kapatılıyor.
Pazartesi gününden itibaren fiber kablo çıkarılacakmış.
Bir çok kişiyi etkileyecek bu konu aynı zamanda bizi etkileyecektir. Yeni datacenter arayışlarına girilmiş ve bir kaç firma ile görüşülmüş ve anlaşma sağlanmak üzeredir.
Gelinen bu durum sonucu tüm müşterilerimizden özür dileriz.
Ayrıca Tüm NIXCON A.Ş. bayisi ve müşterilerine sabır dilerim..
SAYGILARIMIZLA
INFODESTEK İnternet Hizmetleri
NIXCON A.Ş. DC kapanıyor..
11
●2.566
- 09-05-2008, 13:48:21
- 09-05-2008, 13:53:44Sebebi henüz açıklamadılar ama pazartesi gün kabloları keseceklermiş. https://www.r10.net/dedicated-co-loca...gule-gule.html bu konudan devam edelim.
- 09-05-2008, 13:55:23Üyeliği durduruldukomple değil komplo... Ama maalesef gerçekyakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2008, 13:55:28Telefon açtım öyle dediler..Hiç şaka gibi değilyakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle