• 09-10-2009, 20:33:05
    Eğer o site "dünyanın en büyük veri merkezi" ne ait bir siteyse,ya insanlar tasarımdan anlamıyor yada renk ahenk yeteneklerini kaybetmişler.
  • 09-10-2009, 20:53:38
    başvuruda bulundum ve faxsladım başvuru formunu, satış veya destek elemanı olarak dönüş yapılmadı
    çalışmak isterdim sahsen çok güzel bir yer.
  • 10-10-2009, 22:49:26
    DGN Teknoloji Datacenter

    Proje için özel tasarlanan ilk kabin grubu, ATX serverların yerleştirileceği raf sistemi ve tamamı proje kapsamında ithal edilen Juniper marka network cihazlarınında ulaşması sonrasında datacenter fiziksel yerleşim büyük ölçüde tamamlanmış oldu.










    Enerji Sistemi


    UPS sistemlerinin eklenmesi sonrasında test edilen ve kusursuz şekilde çalışan enerji sistemi, A’dan Z’ye en ince ayrıntılar düşünülerek hazırlanmıştır. Enerji bölümleri yüksek güvenlik ile korunmakta, ilgili personel dışında enerji bölümlerine giriş engellenmiş bulunmaktadır. Kullanılan tüm ekipman ve kablolar toleranslı ve sektörde lider firmaların ürünlerinden seçilmiştir.





  • 10-10-2009, 22:54:22
    Yazdığım mesajlar neden siliniyor?
  • 10-10-2009, 23:10:25
    benim son mesaj da silinmiş Eltun' um.
  • 10-10-2009, 23:25:33
    Bilgilendirme için sağolasın Veysel' im.

    Sevgiler.
  • 12-10-2009, 11:55:31
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten çok güzel bir proje ALLAH'ım utandırmaz İNŞALLAH.

    Başarılar diyorum şimdeden.
  • 12-10-2009, 20:54:21
    Merak edenlere gelismeler daha ayrintili sekilde 'dan duyuruluyor.

    DGN Plus - Turkiye'nin Teknoloji Merkezi Yukseliyor, Bursa Canli Kamera, Teknoloji Merkezi, Datacenter, Verimerkezi
  • 13-10-2009, 22:14:03
    açılışı sabırsızlıkla bekliyorum bomba gibi gelcek bu datacenter