Konu
Türkiye'ye yakışır datacenter
09-10-2009, 20:53:38
#182
conyel
başvuruda bulundum ve faxsladım başvuru formunu, satış veya destek elemanı olarak dönüş yapılmadı
çalışmak isterdim sahsen çok güzel bir yer.