Merhabalar,
0 donanım olarak satın aldığım KVM mevcut. %50 indirim mevcuttu bende satın aldım bu durumdan @Sunucuoptimizasyon ve @Ozkula " Arif ve Emirhan " arkadaşlarıma bahsettim yoğunluktan dönememişlerdi bende 10 adet hakkım vardı satın aldım belki forumdan arkadaşlara ihtiyaç olur diye olmazsa bile çabuk satabileceğim bir ürün.
Ürün tek adet internet girişi ile 2 adet kvm olanağı sağlıyor ve kurulumu oldukça basit bir ürün. 1 adeti ile 2 adet kvm aynı anda farklı portlar üzerinden verebiliyorsunuz.
İhtiyacı olan arkadaşlar var ise hiç bir kar almadan 45 TL karşılığında verebilirim.
Adet başı : 45 TL ve yakın zaman sonra ortalama Temmuz ayı başında Türkiye'de olacağım. Kargo elinize ulaştığı zaman ücreti hesabıma atmanız uygundur. Ön ödeme gereksinimi yoktur. Bu hususta R10 prestijiniz göz önünde tutulacaktır.
Ürün Linki : http://www.cyberport.at/d-link-dkvm-...3-122_274.html
Bana gelişi 12 Euro oldu dün gece 10 adet aldım bende kargoları bekliyorum. Bu siteden devamlı alış veriş yaparım sorunsuz ürünlerdir.
Yine bu siteden istediğiniz uyguna ürün var ise belirtirseniz getirebilirim. Tabi o istediğiniz ürünün ödemesini yapmanız gerekmekte.
Teşekkürler
Sent from my iPhone using Tapatalk
KVM İhtiyacı Olan Kullanıcılar İçin - 0 Donanım
15
●1.490
- 22-06-2015, 15:06:21Yazdıklarınız üzere firmayı arayıp bilgi aldım. Teknik yazıda hatalı olduğu ve 1 adet 100mbitlik nic girişi olduğunu bekirttiler. Yarın elime ulaşıyor kurulum yapıp detayları iletirim.
Edit : Ürün linki hatalıymış kusura bakmayın doğrusunu bilgisayara geçtiğimde atacağım.
Stokta olmadığı için listeden kaldırılmış.
Sent from my iPhone using Tapatalk - 23-06-2015, 00:42:56Overip ise 2 adet alalımUnixCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle