• 22-06-2015, 02:27:43
    #1
    Merhabalar,

    0 donanım olarak satın aldığım KVM mevcut. %50 indirim mevcuttu bende satın aldım bu durumdan @Sunucuoptimizasyon ve @Ozkula " Arif ve Emirhan " arkadaşlarıma bahsettim yoğunluktan dönememişlerdi bende 10 adet hakkım vardı satın aldım belki forumdan arkadaşlara ihtiyaç olur diye olmazsa bile çabuk satabileceğim bir ürün.

    Ürün tek adet internet girişi ile 2 adet kvm olanağı sağlıyor ve kurulumu oldukça basit bir ürün. 1 adeti ile 2 adet kvm aynı anda farklı portlar üzerinden verebiliyorsunuz.

    İhtiyacı olan arkadaşlar var ise hiç bir kar almadan 45 TL karşılığında verebilirim.

    Adet başı : 45 TL ve yakın zaman sonra ortalama Temmuz ayı başında Türkiye'de olacağım. Kargo elinize ulaştığı zaman ücreti hesabıma atmanız uygundur. Ön ödeme gereksinimi yoktur. Bu hususta R10 prestijiniz göz önünde tutulacaktır.

    Ürün Linki : http://www.cyberport.at/d-link-dkvm-...3-122_274.html

    Bana gelişi 12 Euro oldu dün gece 10 adet aldım bende kargoları bekliyorum. Bu siteden devamlı alış veriş yaparım sorunsuz ürünlerdir.

    Yine bu siteden istediğiniz uyguna ürün var ise belirtirseniz getirebilirim. Tabi o istediğiniz ürünün ödemesini yapmanız gerekmekte.

    Teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 22-06-2015, 12:48:03
    #2
    elinize ulaştığında bilgi verirseniz alabiliriz.

    yanlız ethernet girişi göremedim cihazda


  • 22-06-2015, 13:57:28
    #3
    Hocam bunun overip özelliği yok gibi bilgin olsun
  • 22-06-2015, 15:02:14
    #4
    Sadece sanırım çoklu monitör kullanım için cihaz .
  • 22-06-2015, 15:06:21
    #5
    Yazdıklarınız üzere firmayı arayıp bilgi aldım. Teknik yazıda hatalı olduğu ve 1 adet 100mbitlik nic girişi olduğunu bekirttiler. Yarın elime ulaşıyor kurulum yapıp detayları iletirim.

    Edit : Ürün linki hatalıymış kusura bakmayın doğrusunu bilgisayara geçtiğimde atacağım.

    Stokta olmadığı için listeden kaldırılmış.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 22-06-2015, 15:28:32
    #6
    Görüştüğümüz üzere overip ise 1 adet bize ayırırsın .

    Bol kazançlar
  • 22-06-2015, 15:30:07
    #7
    Tamamdır Emirhanım. Çikolatada yanında hediye. Ben sipariş verdikten sonra e shopta kaldırılmış resim bu olunca ve 2 katı görünce bu link sandım.

    Yarın localda overip ile birlikte deneyip sunacağım. Kargo bekliyorum.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 23-06-2015, 00:42:56
    #8
    UnixCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır Emirhanım. Çikolatada yanında hediye. Ben sipariş verdikten sonra e shopta kaldırılmış resim bu olunca ve 2 katı görünce bu link sandım.

    Yarın localda overip ile birlikte deneyip sunacağım. Kargo bekliyorum.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Overip ise 2 adet alalım
  • 23-06-2015, 01:22:38
    #9
    Overip ise 5 adet alabiliriz biz.