• 08-07-2015, 00:52:15
    #37
    Caner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buyrun kaç blok istiyorsanız kiralayayım size @ttnetdc
    Kiralık düşünmediğimizi zaten iletmiştim size özel mesajda.
  • 08-07-2015, 08:55:00
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ttnetdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisine ilk mesajı atan sanıyorum bizdik .

    50 adet 1/255 IP satacağını iletti .

    Tahmini bir kaç saat sonra 26 blog kaldığını ve kiralamayı düşündüğünü iletti .

    Bu kısımsan sonra zaten ciddi olmadığını düşündük tekrar geri dönüş sağlamadık kendisine.

    Gerçekten satın alan veya kiralayan varmı çok merak ediyorum
    bu iletiyi atmanızdaki amaç nedir? @ttnetdc
  • 08-07-2015, 08:58:00
    #39
    Konuyu uzatmaya gerek yok ortada alan veren satan da yok .

    Fazla takılmanıza gerek yok konuya .

    Hayırlı satışlar size .
  • 08-07-2015, 15:51:35
    #40
    Caner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu iletiyi atmanızdaki amaç nedir? @ttnetdc
    Caner bey kusura bakmayında bu kadar ilanınıza yazan oldu. Belirttiğiniz fiyat'ı baz alarak kiralamak istediğimizide yazdık. Sizin amacınız nedir asıl ego tatminimi yapıyorsunuz? Satıcı olsanız alıcı size ulaşıpda alacağım dediği zaman satış zaten yaparsınız. Belliki elinizde IP blogu falanda yok. Ortalığı kızıştırmanın peşindesiniz.
  • 08-07-2015, 16:36:04
    #41
    Yönetici onayı bekliyor
    @conquer merhaba;

    telefon numarası verebilirmisiniz detaylı görüşelim 5-6 class kiralamak istiyoruz. pminizi şimdi gördüm kusura bakmayın.

    89.252.x.x bloğunda ipler halen mevcut. kiralamak istiyorsanız halen buyrun

    caner@caner.eu skype adresim. iletişime geçin. işlemlerinizi yapalım.

    yada siz verin skype adresinizi ben ekleyeyim.

    telefon numaramı pm olarak gönderdim.
  • 06-08-2015, 16:22:42
    #42
    skype ile iletişim geçtim, 2 gündür cevap vermiyor. Yöneticim burada değil, gelince bilgi vereceğim dedi, 2 gündür yöneticisi gelmedi herhalde. ciddiyetsiz bir arkadaş.
  • 07-08-2015, 15:50:55
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 clas için satın alma bedelini pm ile iletirseniz sevinirim
  • 07-08-2015, 16:02:07
    #44
    kendisinin1 aydan fazladir geri donus yapmasini bekledim, iki kere de hatirlattim.
    ciddiyetsiz bir arkadas oldugunu dusunuyorum.
  • 07-08-2015, 17:59:30
    #45
    kiralık /24 için aylık bütçeniz nedir arkadaşlar?

    belki yardımcı olabiliriz