• 25-06-2014, 12:07:25
    #1
    OVH a Türk vatandaşı olduğumu ve verginin düşmesini istediğim bir mesaj attım, kimlik ve faturamla beraber. Ancak 2 haftadır olumlu yada olumsuz hiç bir cevap gelmedi nedeni nedir ?
  • 26-06-2014, 03:19:02
    #2
    sorun Türk vatandaşı olman
  • 27-06-2014, 04:53:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bazen Vat indirimi onayladıktan sonra mail gelmiyor.

    Sipariş veren sepet kısmında kullanıcı girişi yaptıktan sonra onaylanıp onaylanmadığını görürsünüz.
  • 27-06-2014, 05:10:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sorun bende de var, ovh ve kimsufideki hesaplarımda vergi ödemiyorum ama soyoustart'daki hesabımdan daha vergiyi kaldırmadılar
  • 27-06-2014, 11:00:35
    #5
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun bende de var, ovh ve kimsufideki hesaplarımda vergi ödemiyorum ama soyoustart'daki hesabımdan daha vergiyi kaldırmadılar
    Keşke SYS onaylanma aşamasında bunu dile getirseydiniz.

    Ben SYS ve Kimsufi hesaplarımı onaylatırken hiç bir belge falan yollamadan OVH nic handle verdim, hem onayladılar hemde VAT kaldırdılar.

    Umarım en yakın zamanda çözülür probleminiz.
  • 27-06-2014, 15:30:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke SYS onaylanma aşamasında bunu dile getirseydiniz.

    Ben SYS ve Kimsufi hesaplarımı onaylatırken hiç bir belge falan yollamadan OVH nic handle verdim, hem onayladılar hemde VAT kaldırdılar.

    Umarım en yakın zamanda çözülür probleminiz.
    Zaten onaylama aşamasıdnda belge gönderdim.
    Hesabımı onayladılar vergi düşmediler.

    Kimsufide de aynısı olmuştu hesap onayından 1-2 hafta sonra vergiyi kaldırmışlardı.
  • 27-06-2014, 15:34:52
    #7
    Ödeme yaptıktan sonra mı, önce mi bu vergi muafiyetini belirtiyoruz.
  • 30-06-2014, 16:09:57
    #8
    HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke SYS onaylanma aşamasında bunu dile getirseydiniz.

    Ben SYS ve Kimsufi hesaplarımı onaylatırken hiç bir belge falan yollamadan OVH nic handle verdim, hem onayladılar hemde VAT kaldırdılar.

    Umarım en yakın zamanda çözülür probleminiz.
    ilk olarak dediğinizi yaptım, ancak sadece onaylama işlemi gerçekleşti vergiyi kaldırmadılar. Daha sonra 2 defa 1 hafta aralıklarla vergi için mesaj attım, 1 aydır vergiyi düşürmeye calısıyorum, acil sunucu lazım ne yapıcam bilemiyorum.
  • 28-07-2014, 23:21:28
    #9
    HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke SYS onaylanma aşamasında bunu dile getirseydiniz.

    Ben SYS ve Kimsufi hesaplarımı onaylatırken hiç bir belge falan yollamadan OVH nic handle verdim, hem onayladılar hemde VAT kaldırdılar.

    Umarım en yakın zamanda çözülür probleminiz.

    OVH nic handle derken ne demek istediniz biraz açarmısınız konuyu