Keşke SYS onaylanma aşamasında bunu dile getirseydiniz.
Ben SYS ve Kimsufi hesaplarımı onaylatırken hiç bir belge falan yollamadan OVH nic handle verdim, hem onayladılar hemde VAT kaldırdılar.
Umarım en yakın zamanda çözülür probleminiz.
ilk olarak dediğinizi yaptım, ancak sadece onaylama işlemi gerçekleşti vergiyi kaldırmadılar. Daha sonra 2 defa 1 hafta aralıklarla vergi için mesaj attım, 1 aydır vergiyi düşürmeye calısıyorum, acil sunucu lazım ne yapıcam bilemiyorum.