• 18-01-2008, 14:47:18
    #1
    Merhaba,

    Bilişim sektorundeki 7 yılı aşkın deneyimimi ve bu hosting piyasasindaki gözlemlerimi kullanarak önümüzdeki aylar içerisinde Istanbul/Beşiktaş merkezli ofisimizde bir datacenter kurulum çalışmasına başlıyacağız. Network altyapısı kabinet planlamalari vs. konusundaki çalışmalarımız bitmiş durumda.Kurumsal pazarın neye ihtiyacı olduğunu hangi hizmetleri sunabileceğimizi biliyoruz fakat bireysel pazarida kalitemizden faydalandirmak için kolları sıvadık. Bu bağlamda bir datacenter 'dan hattı, elektriği,kabini vs. sağlaması dışında ek olarak ne beklersiniz? Örnek olarak KVM-IP Uzaktan BIOS serviyesinde erişim hizmetini co-located ve dedicated sunucularimizda standart hizmet olarak ek bir ücret talep etmeden vermeyi hedefliyoruz. Görüşleriniz bizim için çok önemlidir. şimdiden teşekkür ediyoruz.
  • 18-01-2008, 14:55:27
    #2
    co-located'den kastınız co-location'mudur hocam ? yoksa bu bir farkı hizmette benmi bilmiyorum.Aydınlatırmısınız beni
  • 18-01-2008, 14:57:44
    #3
    co-located barindirilmiş anlamina gelmektedir. Co-location'in geçmiş zaman ifadesidir
  • 18-01-2008, 15:00:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    7/24 destek gece 4 de arasam bulayım para muhim degil
  • 18-01-2008, 15:07:23
    #5
    Benim ilk beklediğim sorunlarıma güleryüzlü yaklaşımdır.
    Başarılar dilerim.
  • 18-01-2008, 15:14:37
    #6
    7/24 Teknik bir arkadaşın datacenter'da bulunması bence önemli bir husus. Gece bir sorun olduğunda mesai saatini beklemek hoş bir durum olmuyor.

    7/24 aynı kişinin durmasına gerek yok. 2 farklı görevli olsa da olur. Yeterki işini iyi bilsin
  • 18-01-2008, 15:18:44
    #7
    avp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    co-located barindirilmiş anlamina gelmektedir. Co-location'in geçmiş zaman ifadesidir
    neden geçmiş zaman kullanıyorsun hocam

    enxdesigN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7/24 Teknik bir arkadaşın datacenter'da bulunması bence önemli bir husus. Gece bir sorun olduğunda mesai saatini beklemek hoş bir durum olmuyor.

    7/24 aynı kişinin durmasına gerek yok. 2 farklı görevli olsa da olur. Yeterki işini iyi bilsin
    Çok haklısın bir dc'de, yeni kuralan bir dc'de en az 2 eleman gece kalması gerek.
  • 18-01-2008, 15:26:13
    #8
    bi datacenterdan beklentilerim türkiyede ki datacenterlarda baglantı sorunu var şuanda türkiyede bildigim kadarıyla en yüksek baglantı nx de 10 mbit veriyolar bu baglantının üstünde olması beni sizinle çalışmaya yönlendirebilir.
  • 18-01-2008, 15:36:49
    #9
    Solariz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi datacenterdan beklentilerim türkiyede ki datacenterlarda baglantı sorunu var şuanda türkiyede bildigim kadarıyla en yüksek baglantı nx de 10 mbit veriyolar bu baglantının üstünde olması beni sizinle çalışmaya yönlendirebilir.
    Nix 20mbit'te veriyor fakat, bir sunucu için vermiyor.https://ni.net.tr/clients/order.php buradan barındırma hizmetlerine bakarsanız, 10mbit üstünde kabin almanız gerekiyor.