7/24 Teknik bir arkadaşın datacenter'da bulunması bence önemli bir husus. Gece bir sorun olduğunda mesai saatini beklemek hoş bir durum olmuyor.

7/24 aynı kişinin durmasına gerek yok. 2 farklı görevli olsa da olur. Yeterki işini iyi bilsin