• 21-07-2013, 22:33:26
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cüneyt bey ve Ahmet bey bu sektördeki en güvenilir kişilerdendir.Teknolojiyi yakından takip mevcut altyapıları her geçen gün geliştiren bir firmadır.Başarıların devamı diler hayırlı olsun.BirBir fazla söze gerek yok.
  • 22-07-2013, 01:19:11
    #11
    Hayırlı olsun Ahmet bey, Cüneyt beyede çok selamlar,
  • 22-07-2013, 01:20:31
    #12
    güzel olmuş
  • 22-07-2013, 13:55:35
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazıları konuşur, Bazıları yol alır....

    Başarılarınızın devamını dilerim.
  • 22-07-2013, 14:04:16
    #14
    Hayırlı olsun.
    Umarım istediğiniz seviyeye ulaşırsınız.
  • 23-07-2013, 09:27:35
    #15
    Iyi dilekleriniz icin tesekkur ederiz. Elektirik kablo islemleri ile ugrasmaktayiz, guncel resimler eklenmistir.
  • 23-07-2013, 09:40:05
    #16
    Başarılar dilerim, Türkiye için darısı başımıza diyelim. =)
  • 23-07-2013, 10:00:31
    #17
    Hayırlı uğurlu olsun. Başarılar dilerim.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 4 Beta ile gönderildi
  • 23-07-2013, 23:58:07
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı uğurlu olsun, Allah utandırmasın inşallah.
    Birbir Bu işi hakederek yapmaya çalışan sayılı firmalardan bir tanesi.

    Müşteri memnuniyeti açısından, üst seviye bir yaklaşımda olmaları sektörde daha iyi yerlere gelebileceğine işarettir.

    Sevgilerim.