Yeni Sistem Odamız
27
●4.579
- 21-07-2013, 22:33:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Cüneyt bey ve Ahmet bey bu sektördeki en güvenilir kişilerdendir.Teknolojiyi yakından takip mevcut altyapıları her geçen gün geliştiren bir firmadır.Başarıların devamı diler hayırlı olsun.BirBir fazla söze gerek yok.
- 22-07-2013, 13:55:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bazıları konuşur, Bazıları yol alır....
Başarılarınızın devamını dilerim. - 23-07-2013, 09:40:05Başarılar dilerim, Türkiye için darısı başımıza diyelim. =)
- 23-07-2013, 23:58:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hayırlı uğurlu olsun, Allah utandırmasın inşallah.
Birbir Bu işi hakederek yapmaya çalışan sayılı firmalardan bir tanesi.
Müşteri memnuniyeti açısından, üst seviye bir yaklaşımda olmaları sektörde daha iyi yerlere gelebileceğine işarettir.
Sevgilerim.