Merhabalar..
Adamlardan kurulum için bir mesaj attılar. Okudum.. Fotoğraf çekin gönderin diyor akrtınızı... Size bu şekilde istekta bulundular mı arkadaşlar..
To proceed with your order, please email tech@redstation.com with a photograph of your ID and credit card used in this transaction. Please ensure to cover the middle eight digits of your credit card when taking the photograph. Please be aware we are unable to accept scans or images saved in photo editing software, we recommend taking the photograph with a digital camera or mobile phone.
Once we have confirmed this we will proceed with your order and it will be setup as soon as possible.
Redstation'dan gelen bir mesaj
14
●1.837
- 06-05-2013, 11:40:45Yeni müşteri kayıtlarında ve ilk ödemede talep ediyorlar evet.Darqest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2013, 11:56:35Bende baş ile son 4 ü kapatıp orta 8 i attım : ) Sorun olur mu dersinDarklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2013, 12:04:51Daha önce üyeysen olabilir. Ben yeni üye oldum. Anlamadım bende gerçi mevzuyu..GizliKral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2013, 12:25:52Bende yeni üyeyim geçen ayın 20 sinde üye oldum 15 gün içerisinde 3 tane sunucu kiraladım.Darqest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2013, 12:28:52o zaman beni sevmedilerGizliKral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle