• 26-02-2013, 23:49:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Galatasaray'ın gözü UEFA'ya çevrildi. Sarı-kırmızılılar'ın Şampiyonlar Ligi'ndeki rakibi Schalke 04'ün Didier Drogba konusunda için yaptığı itiraz, UEFA tarafından yarın karara bağlanacak.

    Schalke Kulübü, UEFA'ya yaptığı itirazı Şampiyonlar Ligi statüsünün 18. maddesine dayandırmıştı.Maddeye göre takımlar, Şampiyonlar Ligi kadrolarını en geç 1 Şubat'ta teslim etmek zorunda. Drogba'nın bu tarihte lisansının olmadığına dikkat çeken Alman kulübü, FIFA'nın Drogba için 12 Şubat'ta geçici lisans verdiğini, dolayısıyla Galatasaray'ın 1 Şubat'ta lisanssız bir futbolcunun ismini bildirdiğini iddia ediyor.
    Galatasaray Yönetimi ise Drogba'nın transferi konusunda attığı her adımdan emin olduğu için itirazın reddedilmesini bekliyor. UEFA'nın dosayı inceleyeceği toplantıda Galatasaray'ı temsilen kimse bulunmayacak.
    Sarı-kırmızılılar, konuyu kulüp avukatları ile takip edecek. UEFA'nın alacağı kararı yarın öğle saatlerine kadar kulüplerle ve kamuoyu ile paylaşması bekleniyor.
  • 27-02-2013, 16:40:40
    #2
    uefa bu maçı tekrarlatırsa tarafsız sahada Schalke 04 yazık olucak
  • 27-02-2013, 18:07:11
    #3
    DomainTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uefa bu maçı tekrarlatırsa tarafsız sahada Schalke 04 yazık olucak
    Zaten geçici lisans olduğu için oynamasına musade ettiler yoksa nasıl olurda oynar bunların tek suçlusu tff koysanıza kardeşim yazışmaları sitenize neler gelişti neler olup bitti diye ama nerde devamlı mide bulantısı bişey cıkmaz altından.
  • 27-02-2013, 19:42:30
    #4
    "Schalke 04'ün yaptığı itiraz reddedildi. Galatasaraylı Didier Drogba'nın lisansında herhangi bir problem olmadığı bildirildi."
    Kaynak HT
  • 27-02-2013, 20:00:23
    #5
    tühhh Allah kahretsin 1461 maçı öncesi fbliler icin güzel bir haber olacaktı ama uefa heveslerini kursaklarında bırakti fenerlilerin tüh
  • 27-02-2013, 20:01:45
    #6
    E o zaman hadi eller havaya


    http://www.youtube.com/watch?v=Xmmu9ECmnZ0
  • 27-02-2013, 20:09:33
    #7
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E o zaman hadi eller havaya


    http://www.youtube.com/watch?v=Xmmu9ECmnZ0
    şu videoda en çok emreye gülüyorum hep.
  • 27-02-2013, 20:18:50
    #8
    zacoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu videoda en çok emreye gülüyorum hep.
    Emre nerde o videoda hocam
  • 27-02-2013, 20:22:30
    #9
    ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emre nerde o videoda hocam
    en arkada ben de o yüzden gülüyorum arkada kalmış tek başına