• 08-02-2013, 12:00:05
    #1
    F.Bahçe'ye İspanya gol kralı olarak gelen Guiza, sarı-lacivertli kulübe tekrar gelebileceğinin sinyalini verdi.

    [IMG]http://cdn.amkspor.com/***-resimler/2013/02/fenerbahce-v-genclerbirligi1.jpg[/IMG]

    Fenerbahçe’ye büyük bir maliyet sonucunda transferi gerçekleşen ancak isteneni veremeyerek takımdan gönderilen Daniel Guiza’dan sarı-lacivertli taraftarları kızdırabilecek bir açıklama geldi.

    İspanya’da Cadena Cope radyosuna konuşan Guiza, “Fenerbahçe’ye gidip ciddi paralar kazandım. Ciddi para kazanmak hiçbir zaman hata olmaz sanırım. Aynı teklif yine yapılsa Fenerbahçe’ye yine giderim” dedi.

    skorer

    Kaynak : http://amkspor.com/2013/02/07/f-bahc...e-giderim.html
  • 08-02-2013, 12:29:16
    #2
    Eskilerin alındığını duyunca heycanlanmış sanırım
  • 08-02-2013, 12:49:53
    #3
    Allah korusun
  • 08-02-2013, 13:05:41
    #4
    Ölüsü bile iş yapar çok kaliteli topçu, dönsün.
  • 08-02-2013, 13:10:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zamanında gol kralliginda messiyi , Raulu geçen adam.fenere gidince ne olduysa
  • 08-02-2013, 13:11:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölüsü bile iş yapar çok kaliteli topçu, dönsün.
    Adam Galatasaraylı beyler.
  • 08-02-2013, 14:05:30
    #7
  • 09-02-2013, 17:39:30
    #8
    keşke gelse fenere
  • 09-02-2013, 21:14:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Buca maçında attığı gol sebebiyle giden 2 sezon için affettik ama şeyini çıkarmasın Bırak Fenerbahçe'ye gelmeyi, Türkiye'ye bile gelmesin.

    Kaynakta çok sağlammış