Emre Belözoğlu Fenerbahçe'de
129
●5.772
- 29-01-2013, 23:49:38Umarım gittiği gibi "Beleş" e gelmiştir. Galatasaray'lıyım ama bu adam GS'den de "beleş"e gitmişti. Fener'den de.
Ayrıca o bölgede Cristian,Emre,Selçuk,Meireles,Salih,Sezer Öztürk,Mehmet Topal
Bunlara orjin olarak o bölgede oynayan Mehmet Topuzu da katabiliriz.
Bolluk iyidir iyi 
Hayırlı olsun diyorum ama 35 Yaşındaki Drogba'yı niye getirdin diyenlere bu transferi sormak isterim açıkcası.
Aykut K yine tükürdüğünü yalamak gibi bir duruma girişti buna da şaşırmadım
oley bea