• 29-01-2013, 23:41:29
    #1
    Emre Belözoğlu Fenerbahçe'de son dakika ntvspor.
  • 29-01-2013, 23:43:15
    #2
    karakter olarak sevmediğim ama ruhuyla,tekniğiyle bize lazım olan bir oyuncu. Umarım eski hal ve hareketlerinden kurtulmuş bir şekilde döner.
  • 29-01-2013, 23:43:41
    #3
    güzel transfer
  • 29-01-2013, 23:46:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gönderilmesi başlı başına hataydı
  • 29-01-2013, 23:46:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    inşallah ya çok güzel olur bu transfer..
  • 29-01-2013, 23:47:40
    #6
    emre geldi geldi oley bea
  • 29-01-2013, 23:49:38
    #7
    Umarım gittiği gibi "Beleş" e gelmiştir. Galatasaray'lıyım ama bu adam GS'den de "beleş"e gitmişti. Fener'den de.

    Ayrıca o bölgede Cristian,Emre,Selçuk,Meireles,Salih,Sezer Öztürk,Mehmet Topal

    Bunlara orjin olarak o bölgede oynayan Mehmet Topuzu da katabiliriz. Bolluk iyidir iyi

    Hayırlı olsun diyorum ama 35 Yaşındaki Drogba'yı niye getirdin diyenlere bu transferi sormak isterim açıkcası.

    Aykut K yine tükürdüğünü yalamak gibi bir duruma girişti buna da şaşırmadım
  • 29-01-2013, 23:52:39
    #8
    Sneijder mi Emre mi deseler. Emre derdim. Yüreğiyle oynuyor...
  • 29-01-2013, 23:53:32
    #9
    Bir bilgi daha. Avrupa Ligi maçlarında oynayamayacak