Umarım gittiği gibi "Beleş" e gelmiştir. Galatasaray'lıyım ama bu adam GS'den de "beleş"e gitmişti. Fener'den de.

Ayrıca o bölgede Cristian,Emre,Selçuk,Meireles,Salih,Sezer Öztürk,Mehmet Topal

Bunlara orjin olarak o bölgede oynayan Mehmet Topuzu da katabiliriz. Bolluk iyidir iyi

Hayırlı olsun diyorum ama 35 Yaşındaki Drogba'yı niye getirdin diyenlere bu transferi sormak isterim açıkcası.

Aykut K yine tükürdüğünü yalamak gibi bir duruma girişti buna da şaşırmadım