Turkiye - Danimarka - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Turkiye - Danimarka
16
●
1.106
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Turkiye - Danimarka
1
2
14-11-2012, 21:16:13
#10
wassup
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Danimarka 5 lemezse iyi bizim değilde adamların 500. maçı gibi oynuyorlar çok ilginç.
14-11-2012, 21:35:41
#11
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kendi ulkem olsa Bekirle mevlutu milli takima degil ulkeden sinirdisi ederim. nasil bir torpilleri var anlamiyorum
14-11-2012, 21:46:12
#12
GuNGoRv
Hollanda U18 1 - 4 Türkiye U18
Vay anasını
14-11-2012, 21:53:59
#13
corpixx
Turkiye ilkyarı güzel oynadı valla ikinci yarı nolcak bakalım
14-11-2012, 22:31:03
#14
BlueWEB
Üyeliği durduruldu
0- 1 yeniliyoruz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:31:03 -->-> Daha önceki mesaj 22:27:58 --
1-1 oldu
14-11-2012, 22:31:12
#15
mre
1 1
14-11-2012, 22:56:55
#16
zacoo
Spiker selçuğun soyadını şahin yaptı valla
14-11-2012, 23:41:52
#17
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Danimarka ayıp olmasın diye bıraktı, peh peh milli takıma bak
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler