• 30-10-2012, 20:29:01
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dün foxta gördüm reklam kokuyor diyor fatih portakal
  • 31-10-2012, 00:18:14
    #11
    6da 0 yapan takımın başına geçti 2 maçta 4 puan topladı takım demekki iş var adamda
  • 31-10-2012, 02:03:21
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6da 0 yapan takımın başına geçti 2 maçta 4 puan topladı takım demekki iş var adamda
    Fatih Terim terk adam ağır motivasyoncu
  • 31-10-2012, 10:32:12
    #13
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatih Terim terk adam ağır motivasyoncu
    Böyle giderse 10 yıl sonra süper lige çıkarır takımı
  • 31-10-2012, 18:46:57
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adam caliskan helal olsun
  • 31-10-2012, 18:52:10
    #15
    sene 2012 hâlâ reklam vs. için konu açanlar var...
  • 01-11-2012, 01:13:18
    #16
    furkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sene 2012 hâlâ reklam vs. için konu açanlar var...
    Sene 2013'de seni görecekmiyiz onu merak ediyorum.
  • 01-11-2012, 01:16:23
    #17
    O değilde "Ünlü türkücü" olduğunu yeni duydum.
  • 01-11-2012, 21:21:47
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Beyler bu adamla çok dalga geçiyoruz ama adam ibo'ya kafa tutuyor . Aşiret var para var bu adamda tabiki takım iş yapacak


    http://www.youtube.com/watch?v=zRHkVPAgo6A