Nihat Doğan Teknik Direktör oldu!
18
●1.118
- 31-10-2012, 00:18:146da 0 yapan takımın başına geçti 2 maçta 4 puan topladı takım demekki iş var adamda
- 31-10-2012, 02:03:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fatih Terim terk adam ağır motivasyoncuKaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2012, 10:32:12Böyle giderse 10 yıl sonra süper lige çıkarır takımıSanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2012, 18:46:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.adam caliskan helal olsun
- 01-11-2012, 01:13:18Sene 2013'de seni görecekmiyiz onu merak ediyorum.furkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2012, 21:21:47Üyeliği durdurulduBeyler bu adamla çok dalga geçiyoruz ama adam ibo'ya kafa tutuyor . Aşiret var para var bu adamda tabiki takım iş yapacak

http://www.youtube.com/watch?v=zRHkVPAgo6A