cArsi12bjk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onların liginde de şampiyonluğun belli olacağı bir maçta 16 dakika uzatma versinler onlarda şike var derler
Gönderme yaptığın maç Denizli maçı. Harbiden sen o maçı izledin mi konuşuyorsun? Maç sahaya atılan konfetiler nedediyle tam 15 dakika durmuştu.

Boş boş konuşmak moda işte..