• 22-08-2012, 16:26:37
    #10
    Q7'nin düştüğü hallere bak ya
  • 22-08-2012, 17:05:05
    #11
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Futbolcu trabzondan cikinca kiymete biniyor bzde deger bilmiyoruz demek ayni orantida. Yarin bigun vitteki barcelonada gormesek iyidir.
  • 22-08-2012, 17:32:15
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu haberi hangi gazete yazdı Umut kiralık oyuncu bonservisli değil
  • 22-08-2012, 17:45:24
    #13
    windesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu haberi hangi gazete yazdı Umut kiralık oyuncu bonservisli değil
    ligtv ve milleyet
    bende onu dedim oyuncu bizim bile değil konu sonundaki yoruma bakarsanız
  • 22-08-2012, 18:57:37
    #14
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbolcu trabzondan cikinca kiymete biniyor bzde deger bilmiyoruz demek ayni orantida. Yarin bigun vitteki barcelonada gormesek iyidir.
    Hocam Vittek biraz parlasın onun yeri belli
  • 22-08-2012, 20:36:04
    #15
    Dünyada tek olay Kiralık oyuncuyu takasta kullanmak
  • 22-08-2012, 21:54:26
    #16
    Üyeliği durduruldu
    umut zaten kiralık nasıl vereceklermiş.. baya baya show yapıyor aybaba bakalım sonu nasıl olacak
  • 24-08-2012, 20:04:06
    #17
    Rt3
    Üyeliği durduruldu
    Samet Aybaba'nın sonunu hiç iyi görmüyorum
  • 24-08-2012, 21:11:20
    #18
    Samet Aybaba ile bu sene Beşiktaş'ın ilk 10'da olmasını canı gönülden isterim. Yılmaz Vural olsa ilk 5 falan olurdu ama Samet Aybaba ile zor! Adam sanırım Umut'un Toulouse'nin oyuncusu olduğunu bilmiyor