• 13-01-2011, 19:00:17
    #10
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse yalnış anlamasın ama terini siliyo Kazım orda resmen


    Oyuna girerken terini silmesi çok ilginç.

    + Olarak ister öpsün ister öpmesin bu armaya layık olmadığı için kovuldu zaten
  • 13-01-2011, 19:05:47
    #11
    qaKKos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Oyuna girerken terini silmesi çok ilginç.

    + Olarak ister öpsün ister öpmesin bu armaya layık olmadığı için kovuldu zaten
    Katılıyorum. Fenerbahçe formasına layık olamadı çok kez şans verildi. Harcandı diyenler olabilir ama şans verildi değerlendirmek istemedi.Galatasaray'da başarılı olursa sevinirim en azından Türk Milli Takımı için böyle bir yetenek kazanılmış olur. Fenerbahçe'de Özer Hurmacı,Dia ve Stoch gibi oyuncular var.Özellikle Özer'den benim beklentim çok fazla umarım kendini gösterir.Kazım Galatasaray'a hayırlı olsun
  • 13-01-2011, 19:19:25
    #12
    qaKKos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Oyuna girerken terini silmesi çok ilginç.

    + Olarak ister öpsün ister öpmesin bu armaya layık olmadığı için kovuldu zaten
    İlk resimden bahsediyorum zaten.
  • 13-01-2011, 22:08:43
    #13
    yahu bu hürriyet konuşmalarımı değiştiriyor.başka sitelerde adam armayı diye okumuştum ??? ayrıca orda ismini öpüyormuş galiba kazım öyle bir açıklama yapmış
  • 13-01-2011, 22:09:15
    #14
    Öpse nolacaktı? biz onu öptük, kullandık ve şutladık
  • 13-01-2011, 22:43:03
    #15
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse yalnış anlamasın ama terini siliyo Kazım orda resmen
    Ben hiç bi futbolcuyu formanın ensesinden öperken görmedim

    Edit:D.H.A yazdığım yoruma üzüldüm şimdi..
    yedek kulubesinde otururken yorulmuş terini siliyo dimi ?
  • 14-01-2011, 00:43:42
    #16
    Takımdan ayrılmışsın gitmiştin başka bi takıma.Ne gerek var böyle açıklamalara ?
  • 14-01-2011, 04:10:07
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ha öptün ha öpmedin napalım yani. Biz performansa bakarız.
  • 14-01-2011, 08:26:15
    #18
    Zeka kapasitesi düşük arkadaşlara tek tek anlatmak lazım sanırım bi kere yazdımı anlamıyolar..