Oyuna girerken terini silmesi çok ilginç.
+ Olarak ister öpsün ister öpmesin bu armaya layık olmadığı için kovuldu zaten
Katılıyorum. Fenerbahçe formasına layık olamadı çok kez şans verildi. Harcandı diyenler olabilir ama şans verildi değerlendirmek istemedi.Galatasaray'da başarılı olursa sevinirim en azından Türk Milli Takımı için böyle bir yetenek kazanılmış olur. Fenerbahçe'de Özer Hurmacı,Dia ve Stoch gibi oyuncular var.Özellikle Özer'den benim beklentim çok fazla umarım kendini gösterir.Kazım Galatasaray'a hayırlı olsun