• 21-12-2010, 22:10:14
    #1
    maç sonucu
    fb 2 - buca 3

    hiç ummazdım buca yendi.
  • 21-12-2010, 22:10:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    way bee
  • 21-12-2010, 22:11:12
    #3
    Fenerbahçe gerçekten ne bileyim ağzım ermiyor söylemeye ama mahalle takımı gibi herkes birbirine çatıyor,koşan yok.
  • 21-12-2010, 22:38:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu sene gruplardan bile çıkamayacak gibi görünüyor...
  • 22-12-2010, 03:29:55
    #5
    Bucasporu bu maçta beğendim. Ayrıca çok tartışılan Manuco (ismini yanlış yazmış olabilirim) gerçektende tek başına epeyce zorladı Fenerbahçe'nin tam kadro olan defans hattını, bu biraz düşünülmeli. Ayrıca Niang ve Alex girerken bana göre çıkarılan oyuncu tercihleri yanlıştı. Fenerbahçe tur şansını çok zora soktu.
  • 22-12-2010, 13:02:34
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu Manucho abartmıyorum ligin en yeteneksiz forveti, o bile bu maçta yıldız oldu.