• 22-09-2010, 23:38:12
    #10
    qLd
    Misafir
    http://ultraslan.com/temsilciListe.asp?temsilID=1 herkes kendi ilininin temsilciliklerine mail gönderse. belki hatırlatırız ATABERK'i
  • 22-09-2010, 23:48:37
    #11
    Bu konuda "çarşı"nın üstüne yoktur, Galatasaray pek takmıyor.
  • 23-09-2010, 00:17:42
    #12
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alper'di sanırım, bir futbolcu vardı. Daha yeni forma giymeye başlamışken ayağı kırıldı ve hastahaneye gittikten sonra bir daha ne arayan var ne soran. Geçen sene bir televizyon haberinden sonra Emre Belözoğlu destek çıkmak istedi ama nafile, olan oldu hastahanelerde ömrünü yedi bu çocuk.

    Bu gidişi tarih yazar,
    Vefasızsın Galatasaray.
    Ayağı kırılınca kötürümmü oldu bu adam da Galatasaray arayıp sormamış ?

    Adam o olaydan sonra 6-7 takım değiştirdi futbol oynadı..
  • 23-09-2010, 00:22:20
    #13
    Büyük bir ayıp olmuş. Mekanın cennet olsun Ataberk.
  • 23-09-2010, 00:42:54
    #14
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayağı kırılınca kötürümmü oldu bu adam da Galatasaray arayıp sormamış ?

    Adam o olaydan sonra 6-7 takım değiştirdi futbol oynadı..
    Galatasaray'ın 1999-2000 sezonunda UEFA Kupası maçında Bologna ile oynadığı maçta ayağı kırılan ve daha sonra 11 ameliyat geçiren Alper Tezcan, Galatasaray Kulübü'nün kendisine sahip çıkmadığı söyledi.

    Galatasaray'ın alt yapısından çıkıp 1999-2000 sezonunda Galatasaray A takımda oynayan ve Bologna maçının 90. dakikasında 2-1 galipken oyuna girerek 45 saniye sonra ayağı kırılan Alper Tezcan, İHA'ya özel açıklamalarda bulundu. Ayağının kırıldığı o anı unutamadığını belirten Alper, "1999-2000 sezonunda UEFA Kupası'nda finale doğru giderken, Bologna maçıydı. Maçın bitimine iki dakika kala oyuna girdim ve ayağımın kırıldığı o şansız an başıma geldi. Çok üzücü bir an olduğu için hala 8-9 senedir unutamıyorum. O son bir dakika hayatımın döndüğü noktaydı. Daha sonra futboldan uzaklaştım. Burhan Uslu'nun yanlış ameliyatıyla 11 tane ameliyat oldum. 2001'e kadar futbol oynayamadım. 2001'den sonra futbola dönüş yaptım. Bilhassa futbolcular koşmayı sevmez ama ben 4 sene koşarak çalıştım. Bir topa dokunmadan 4 sene koşarak çalıştım. Kendi mücadelemle, kendi şartlarımla hep mücadele ettim. Sonra Orduspor, Elazığspor ve Malatya'da oynadım. Sonra tekrar sakatlandım, yan bağlarım koptu. Bu saatten sonra önüme bakmak istiyorum, hep sorunlarla boğuştuğum için pes etmemeyi öğrendim" diye konuştu.

    "SAKATLANDIKTAN SONRA BANA SAHİP ÇIKMADILAR" Alper Tezcan, "Sakatlıktan sonra Galatasaray Kulübü sana sahip çıktı mı ?" sorusu üzerine "Yok sormadılar bile. Hem maddi olarak alacaklarım kaldı, hem de sahip çıkmadılar. Biz o yıllarda zaten maddi olarak bir şey beklemiyorduk. Tabi az çok paramızı alıyorduk ama maddi olarak bir şey o tarihlerde gelmedi. Ameliyatlarımı hep kendim karşıladım. 4 sene de kazandığım ne varsa hep kendi cebimden harcadım. 2 trilyon harcayarak kendimden 11 tane ameliyat geçirdim ve Galatasaray bir tanesine yardımcı olmadı.

    İlk ameliyatımı da sigortam karşıladı. Galatasaray için 10 tane ayağım olsun yine kırarım ama Galatasaray takımından benim gibi çok futbolcu kayboldu böyle. Şu an kimseyle görüşmüyorum, kırgınım. Beni kötü günümde kimse aramadı. Beni unuttular. Ama ben Galatasaray için yine her şeyimi veririm" dedi.

    "KULÜP DOKTORUNDAN DAVACI OLDUM"
    Alper, "Yanlış ameliyattan sonra kulüp doktoruna bir şikayetiniz oldu mu ?" sorusuna "Ben 3 milyon dolarlık kadar bir dava açıyordum. O gün Faruk Süren başkanımız ve yönetimle görüştüğümde dava açamazsınız dediler. Dedim niye ? dava açtım ama engellendi. Şu an engellenmiş durumda. Süre aşımına uğradı diye korkuyorum, ama Galatasaray'da bir tane avukat yok ki 100 tane avukat var. Galatasaray'da her davaya bir avukat bakıyor. O zamanda uzadıkça uzuyor. Hakkımı aradığım için kötü futbolcu oluyorum. Bu sene Burdur'daydım 8 ay bir kuruş para almadan sabrettik. Bizde ev geçindiriyoruz. Bu olaylar profesyonel yöneticilerin olmamasından dolayı oluyor. Dün akşam federasyon başkanımız kendisi açıkladı, biz milli takımımıza sahip çıkamadık dedi. Çünkü bizim takımımız çok iyi bir takım, ama biz sahip çıkamıyoruz. Her yönden eleştiriyoruz. Bizde herkes çok biliyor. Futbolu aşırı sevdiğimizden oluyor bunlar ve bize zarar veriyor. En iyi oynadığımız maçta yeniliyoruz ve biz 6+1'leri konuşuyoruz. Bizim ne gençlerimiz değerlerimiz var. Futbolu yönetenler sadece Süper Lig'e değil diğer profesyonel liglere de bakmaları lazım" şeklinde konuştu.

    "GALATASARAY KULÜBÜ EVLATLARINA SAHİP ÇIKMIYOR" Galatasaraylı eski futbolcu Alper, Emre Belözoğlu'nun Türkiye'ye dönmesini sevindiğini belirterek, "Benim çocukluk arkadaşım ve onun transferi profesyonellikle ilgili. Türkiye'ye dönmesine çok sevindim" ifadelerini kullandı.

    Alper Tezcan, Galatasaray'ın ideallerinin ve hedefinin her zaman büyük olduğunu belirterek, "Tek üzüldüğüm nokta Hakan Şükür'ün takımdan ayrılması. Hakan Şükür çocukluğumdan beri Galatasaray'da oynuyor. Ama Galatasaray Kulübü bunları çok yapıyor. Evlatlarımıza sahip çıkamıyoruz. Para verilmese bile Galatasaray için canı gönülden çalışırız. Biz de Galatasaray sevgisi var. Galatasaraylı olmak anlatılmaz, yaşanır. 19 yaşında UEFA madalyası taktık Emre ile ikimiz bundan daha güzel mutluluk yok. O dönemde 3 milyon Dolar bonservisim vardı ve yöneticiler yüzünden hiçbir yere gidemedim" diye konuştu.
  • 23-09-2010, 01:03:38
    #15
    Bu adamla ilgili benim anlamadığım bir kaç şey var diğer konuların hepsini tartışırız ancak Alper adlı eski futbolcumuz basında sabah, öğle, akşam demeçler vermekte benimle ilgilenmediler beni arayıp sormadılar satıyorum satmıyorum açlık grevindeyim twit geçer gibi..
    1999-2000 sezonunda sakatlanıp bu olayların Galatasaray'ın şampiyonluğundan sonra gündeme gelmeside ayrı bi konu..


    YENİ BURDUR GENÇLİKSPOR 03.09.2007 31.05.2008 Karşılıklı Sona Erdirme 29.11.2007
    YENİ BURDUR GENÇLİKSPOR 06.02.2008 31.05.2008 Sözleşme Yenileme 06.02.2008
    YENİ BURDUR GENÇLİKSPOR 03.09.2007 31.05.2008 Yurt İçi Transfer 03.09.2007
    Tedbir Kaldırma 03.09.2007
    ISPARTASPOR 28.08.2006 31.05.2007 Fesih 02.12.2006
    İSTANBUL KARTAL BELEDİYESPOR 25.08.2005 31.05.2007 Karşılıklı Sona Erdirme 21.08.2006
    İSTANBUL KARTAL BELEDİYESPOR 25.08.2005 31.05.2007 Karşılıklı Sona Erdirme 21.08.2006
    ISPARTASPOR 28.08.2006 31.05.2007 Yurt İçi Transfer 01.09.2006
    ORDUSPOR 31.08.2004 31.08.2007 Karşılıklı Sona Erdirme 01.02.2005
    İSTANBUL KARTAL BELEDİYESPOR 25.08.2005 31.05.2007 Yurt İçi Transfer 26.08.2005
    ORDUSPOR 31.08.2004 31.08.2007 Yurt İçi Transfer 01.09.2004
    ELAZIĞSPOR 28.01.2002 31.05.2003 Karşılıklı Sona Erdirme 31.10.2002
    GALATASARAY A.Ş. 25.01.1999 31.05.2003 Karşılıklı Sona Erdirme 25.01.2002
    ELAZIĞSPOR 28.01.2002 31.05.2003 Yurt İçi Transfer 29.01.2002
    GALATASARAY A.Ş. 25.01.1999 31.05.2003 Vize 27.07.2000
    GALATASARAY A.Ş. 25.01.1999 31.05.2003 Vize 02.08.1999
    GALATASARAY A.Ş. 25.01.1999 31.05.2003 Profesyonelliğe Geçiş 11.02.1999
    GALATASARAY A.Ş. Amatör Vize 15.03.1991

    Alıntı
    Şu an kimseyle görüşmüyorum, kırgınım. Beni kötü günümde kimse aramadı. Beni unuttular.
    Alıntı
    UEFA Kupası'nın kazanıldığı dönemde Galatasaray forması giyen oyunculardan Hakan Şükür, Gheorghe Hagi, Bülent Korkmaz, Okan Buruk, Arif Erdem, Kerem İnan, Ahmet Yıldırım, Suat Kaya, Emrah Eren, Mehmet Bölükbaşı, Faruk Atalay, Ümit Davala, Hakan Ünsal, Alper Tezcan ve Gürol Azer organizasyonda yer aldı.

    galatasaray.org
    Alıntı
    Para verilmese bile Galatasaray için canı gönülden çalışırız. Biz de Galatasaray sevgisi var. Galatasaraylı olmak anlatılmaz, yaşanır.
    belli gerçekten..
  • 23-09-2010, 09:31:34
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Allah kahretsin, böyle birşey olabilir mi? Galatasaraylıyım ancak gerçekten çok üzüldüm. Başlığa sonuna kadar destek veriyorum
  • 23-09-2010, 12:21:32
    #17
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten ayıp etmişler hakan şükür'ü biz televizyondan duyarlı kişi olarak tanırdık neden gitmemiş acaba