Bugün tarihli Vatan ve Sabah Gazeteleri’nde Başkanımız Sayın Aziz Yıldırım’ın sigara içerken çekilmiş fotoğrafları yer almaktadır. Dün akşam UEFA Play-Off mücadelesinde Yunanistan’ın PAOK takımına karşı oynadığımız maç sırasında çekilen fotoğraflar son derece manasız yorumlarla gazete sayfalarına taşınmıştır. Söz konusu fotoğrafların yayınlanmasını ve altında sırf sayfa doldurmak amacıyla yakışıksız yorumlar yapılmasının gazetecilik ahlakına yakışmadığını belirtmek isteriz.
http://www.fenerbahce.org/fb2008/det...ontentID=20574
Gazetecilik Bumu ? AYIP !
5
●350
- 20-08-2010, 22:04:52http://www.sabah.com.tr/SabahSpor/Sp...unde_puro_icti
haber bu, kulüpten yapılan açıklama sigara-puro neyse içmediğini söylemiyor zaten yakıştıramadık diyorlar ps değil yani.
o insan değil mi? Cumhurbaşkanı merhum Turgut özal'da sigara içiyordu