Hilbert gidiyor mu?
13
●716
- 10-08-2010, 03:23:54Üyeliği durdurulduschuster'in sistemine uymuyo.4-4-2 oynayan bi adam.Bundan birebir adam geç,sıfıra in gibi şeyler beklenemez.Neden alındı bilmiyorum
- 10-08-2010, 03:33:03Mustafa Denizli istedi, alındı ancak sonra Denizli gitti, Hilbert ortada kaldı
Gönderilmesi taraftarı pek değilim. Ondan önce gönderilebilecek isimler var, Hilbert bir süre sonra gerçekten çok faydalı işler yapabilir. Quaresma ve Guti'nin yanında elbet sönük kalır ancak çok çalışkan ve motive olduğunda takımı için her şeyi yapabilecek bir futbolcu.
- 10-08-2010, 09:36:29Serdar ozkan mi .. Ya birak ALLAH askina ne serdar ozkani.. 5 yildir bekliyoruz ha patlama yapacak ha yapacak hic bi halt yapamadan elimizde patladi.. Artik patlama yapacak diye kimseyi istemem.. Patlayacak adam zaten bir yil icinde kendini gosterir. Ibrahim akinin 3 yil bekledik oda elimizde patladi.. simdi hakkettigi yerde.. Sadece adam gecmekle, sadece sut cekebilmekle topcu olunmaz.. Birazda beyin olmasi lazim..sahadantv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönderilmesi taraftarı pek değilim. Ondan önce gönderilebilecek isimler var, Hilbert bir süre sonra gerçekten çok faydalı işler yapabilir. Quaresma ve Guti'nin yanında elbet sönük kalır ancak çok çalışkan ve motive olduğunda takımı için her şeyi yapabilecek bir futbolcu.