• 05-08-2010, 19:53:37
    #1
    Aykut'un bugünki performansını nasıl buldunuz? bence mükemmeldi
  • 05-08-2010, 19:55:12
    #2
    yediği gol hatalıydı ama 6-7 kritik kurtarış yaptı, kurtarışların dışında en az 4 ölü topta yine çıkıyım mı çıkmayım mı diye tereddüt etti, bilemiyorum aykut'a güvenmek istiyorum ama güven vermiyor.
  • 05-08-2010, 20:48:48
    #3
    aykut la bişey olmaz
  • 05-08-2010, 20:50:52
    #4
    Sadece Aykut değil hakan balta ile sabri de çok iyi değillerdi bence Sağ ve Sol bek'e de transfer lazım.
  • 05-08-2010, 21:04:11
    #5
    vasat
  • 05-08-2010, 21:27:59
    #6
    erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece Aykut değil hakan balta ile sabri de çok iyi değillerdi bence Sağ ve Sol bek'e de transfer lazım.
    Sol Bek'e Çağlar Birinci alındı, sağ bek'ede Ali Turan ama Sabri bence Ali'den daha iyi oynuyor.
  • 05-08-2010, 21:40:46
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Googledan
  • 05-08-2010, 21:41:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    vLkn448 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Googledan
    paylaşımın için teşekkürler.
  • 05-08-2010, 21:43:34
    #9
    SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paylaşımın için teşekkürler.
    Eyvalah.Sen nerden buldun?