• 05-08-2010, 22:02:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kalede sorun yaşamayız bence. Bunları yerine hangi türk kaleciyi alacaz???

    Defansın ortasına servetin yerine kaliteli bir oyuncu şart. Sol bek bence çağlar oynamalı. Orta sahada cana verimli olacağını düşünüyorum. Elonun yerine birde cananın yanına 2 adam aldılar sanırım. Sağ kanatta pino oynar serdar zor oynar

    Forvete oyuncu şart. Yani 1 defans 2 orta saha 1 forvete ihtiyacımız var
  • 08-08-2010, 04:57:05
    #11
    trktun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalede sorun yaşamayız bence. Bunları yerine hangi türk kaleciyi alacaz???

    Defansın ortasına servetin yerine kaliteli bir oyuncu şart. Sol bek bence çağlar oynamalı. Orta sahada cana verimli olacağını düşünüyorum. Elonun yerine birde cananın yanına 2 adam aldılar sanırım. Sağ kanatta pino oynar serdar zor oynar

    Forvete oyuncu şart. Yani 1 defans 2 orta saha 1 forvete ihtiyacımız var
    Sen rahat 4 5 adam al diyosun hocam ama imkansız ..
  • 08-08-2010, 09:12:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen rahat 4 5 adam al diyosun hocam ama imkansız ..
    başkanın dediğine göre 3 yabancı daha alınacak =))
  • 08-08-2010, 09:43:52
    #13
    Bende kalecilik yaptım. Okul takımı,ilçe takımı filan derken biraz anlarım.
    Aykut bence güvn vermiyor.
    Örneklerle açıklayacağım.
    Yediği ilk gol orada yatamassın HATA. çünkü rakip yakın vede yatmaya zaman yok. Rakip oyuncu topa vurduğu o mesafede bacaklarınla kurtarmaya bakarsın.
    Tamam güzel toplar tuttu. Ama karşımızdaki de okadar iyi rakip değil. Biz avrupada top oynacağız. Okadar basit hatalarla gol yememeliyiz. Her kaleci bir maçda güzel kurtarışlar yapabilir ama kalede önemli olan husus devamlılıkdır. Bence bu aykutta yok!!!
    bir kötü yanıda yan toplar. 0 arkadaşlar. Çıkayım çıkmayayım tereddüt edemessin. Öne adımı attığın an olay bitmiştir. Çıkman Lazım . Aykut Her Pozisyonda Tereddüt. Aykut süper ligde idare eder. Ama avrupada Sıfır.

    İllaki yabancı kalecimi lazım hayır. bence biraz ufuk şans bulmalı. Zaten almayacaklar gibi. Çünkü 3 yabancı daha alıcaz demişti başkan. 2si tamam gibi. Rosick ve ledesma. Birde olası forvet var.
    Türk olarak transfer yapmazlar. Yapılırsada GS ye yakışacak kaleci Onur KIVRAK 1. Tercihim. Olmassa Sinan ama bakalım durumlar neler gösterecek.
    Başınızı ağrıttım biraz
  • 08-08-2010, 10:38:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Aykut Kocaman sandım :d
  • 08-08-2010, 18:02:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Trabzonun Kalecisini Alsak :P