• 27-07-2010, 17:16:38
    #1
    Alex, twitter'da "en buyuk ridvan!!!" yazarak bir resim paylaşmış. Burada da paylaşayım dedim fotoğrafı.

  • 27-07-2010, 17:24:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Young boys maçına giderken
  • 27-07-2010, 17:54:14
    #3
    Fotoyu Göremedik Hocam
  • 27-07-2010, 17:56:02
    #4
    Resmi şeytan(Rıdvan Dilmen) aldı götürdü sanırım
  • 27-07-2010, 17:58:58
    #5
    fotoğraf linkini yeniledim.
  • 27-07-2010, 18:03:14
    #6
    Alex uzaylı gibi çıkmış Kaptan karizmayı çizdi
  • 27-07-2010, 18:12:47
    #7
    Rıdvan Dilmen'de sanki hani ünlü kişilerden poz istersin yanında durursun ya bir anlık çekim için o şekilde durmuş gibi. =)

    Alex'in Fenerbahçe'nin eski efsane oyuncularına gösterdiği saygıda hakikaten muhteşem. Fenerbahçe karakteri bu kadar düzgün mükemmel bir 10 numara daha bulabilir inşaallah Alex'den sonra.