
Sarı-lacivertli ekibin kafilesinde kulüp başkanı Aziz Yıldırım ve bazı yöneticiler de yer aldı. Zürih Havalimanı'nda Fenerbahçe'yi karşılamaya gelen az sayıdaki taraftar teknik direktör Aykut Kocaman ve futbolculardan bol bol imza alıp fotoğraf çektirdi.
Bu arada isminin UEFA'ya bildirilmesiyle ilgili evrak işlemleri tamamlanarak lisansı çıkarılan yeni transfer Dia'nın yarınki maçta oynayabileceği ifade edilirken, teknik direktör Kocaman'ın bu futbolcuya ilk 11 kişilik kadroda yer vermemesi bekleniyor.
Kaynak : AA