• 16-07-2010, 17:56:35
    #1
    Pino Galatasaray'da!



    Arnavut futbolcu Lorik Cana'yı kadrosuna katan Galatasaray'ın Monaco'nun Kolombiyalı futbolcusu Juan Pablo Pino ile anlaştığı belirtildi.
    LİG TV muhabiri Pınar Argun'un verdiği bilgiye göre, Galatasaray, Monaco'nun Kolombiyalı futbolcusu Juan Pablo Pino ile yüzde 99.9 anlaştı. Monaco Başkanı'nın Pino ile ilgili son kararı vereceği belirtilirken, Kolombiyalı oyuncunun bu akşam resmi sözleşme imzalayacağı ve 1-2 gün içinde Galatasaray'ın Hollanda kampına katılacağı ifade edildi.
    Öte yandan konuyla ilgili Galatasaray'dan resmi bir açıklama gelmedi.

    Kaynak: http://spor.mynet.com/haber/pino-galatasarayda/25566
  • 16-07-2010, 17:57:46
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Keita ' nın yerine güzel bir alternatif transfer yaptı Galatasaray .

    Bizimkilerden hala ses seda yok ..
  • 16-07-2010, 18:06:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    galatasaray.org da böyle bir haber yok !
  • 16-07-2010, 18:09:20
    #4
    By_Santos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galatasaray.org da böyle bir haber yok !
    sitede resmiyet kazanmadan açıklama olmaz çünkü haberde ise % 99 tarzı bir ibare var.Kısacası nezaman adam tamamen biter ozaman sitede duyurulur.Ciddiyeti var ve akşama bitecekse gece bile sitede duyurulabilir.
  • 16-07-2010, 18:12:43
    #5
    Cana basıyor, istikrarlı bi' şekilde oynuyor falan iyi tamamda bu eleman geçen sene 14 maç yapmış. Çok fazla umut beslemiyorum ama ön yargıdan uzak durmak lazım. Biraz yetenek var gibi vuruş kabiliyetin santos'dan çok daha iyi hatta baroşdan bile iyi gibi izlediğim kadarıyla ama istikrar ????
  • 16-07-2010, 18:28:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitede resmiyet kazanmadan açıklama olmaz çünkü haberde ise % 99 tarzı bir ibare var.Kısacası nezaman adam tamamen biter ozaman sitede duyurulur.Ciddiyeti var ve akşama bitecekse gece bile sitede duyurulabilir.
    Bende bunu demeye çalışıyorum kesin değil. ama baslıgı gören kişi kesin diye anlıyor.Pino Galatasaray'da! ? Pino Gs Yolunda v.s olsa daha iyi olabilirdi.Neyse gelirse hayırlı olur inş. Türk futboluna
  • 16-07-2010, 18:30:23
    #7
    By_Santos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bunu demeye çalışıyorum kesin değil. ama baslıgı gören kişi kesin diye anlıyor.Pino Galatasaray'da! ? Pino Gs Yolunda v.s olsa daha iyi olabilirdi.Neyse gelirse hayırlı olur inş. Türk futboluna
    Bende gördüğümün yalancısıyım. Rastgele haber sitelerinden konu almıyorum. Haber asılsız ise mod arkadaşlara konuyu report edip kapattırırım.
  • 16-07-2010, 21:07:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gelmesin adam yaa.. Detaylıca araştırdım adam bir canlı bomba. Ya elimizde patlar ya kendisi patlar. Çok teknik oyuncu ama uyumsuzluk büyük oranda yaşayabilir.
  • 16-07-2010, 21:44:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende gördüğümün yalancısıyım. Rastgele haber sitelerinden konu almıyorum. Haber asılsız ise mod arkadaşlara konuyu report edip kapattırırım.

    yanlış anlamayın size bir şey demedim. haklısınız hepimiz spor sitelerinden bakıp konu açıyoruz.sadece kesin degil diye yazdım o mesajı. iyi aksamlar.