• 16-07-2010, 15:31:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    edit
  • 16-07-2010, 15:34:25
    #2
    Arkadaşım konuyu maxi geyik'e açsan daha uygun olurdu.
    Yinede anlık tebessüm için saol.
  • 16-07-2010, 15:35:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım konuyu maxi geyik'e açsan daha uygun olurdu.
    Yinede anlık tebessüm için saol.
    Futbol içerik diye düşündüm. Yanlış bir yerde açtıysam özür dilerim.
  • 16-07-2010, 15:37:23
    #4
    gülecek yeri söyleyin bende güleyim ?
  • 16-07-2010, 15:37:59
    #5
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gülecek yeri söyleyin bende güleyim ?
    Banada lütfen ?
  • 16-07-2010, 15:39:56
    #6
    Konuyu açtığında +30 repti 2 gün sonra tekrar bakıcam.
  • 16-07-2010, 15:40:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açtığında +30 repti 2 gün sonra tekrar bakıcam.
    Evet şuan tırstım biraz en iyisi konuyu kapatayım
  • 16-07-2010, 16:00:56
    #8
    Valla dostum ben n zmn bu tip gülünüp geçilecek bir konu açsam futbolla alakalı
    Başıma gelen sonuç hep o oldu ; o nedenle söyledim.