• 11-07-2010, 07:57:15
    #1
    -------------
  • 11-07-2010, 11:10:12
    #2
    Valla Elinden Büyük ADAM Kaçırdı Yazık..
    Hayırlı olsun Ksk ye
  • 11-07-2010, 12:53:12
    #3
    Hayırlı olsun KARŞIYAKAMIZA
    KAF SİN KAF
  • 11-07-2010, 13:09:32
    #4
    Sakarya'da ki Altay maçında sahaya atılan kesici aleti yerden alarak elini kesip hakemin yanına gitmişti bu adam. Dün gibi gözümün önünde.

    Ama sağlam futbolcu, Karşıyaka'da iş yapacaktır. Hayırlı olsun.
  • 11-07-2010, 14:27:44
    #5
    Steel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşıyakanız mı yoksa avatarınız mı ben anlam veremedim bu işe?
    Karşıyakamız Semtimiz
    Fener - KSK maçı olursa ben KSK liyim
  • 11-07-2010, 15:03:18
    #6
    Kaş göz işaretleri yapmana gerek yok, bugüne kadar şu çifte pasaport mantığını anlayamadım anlayacağımı da sanmıyorum herneyse..