Tiago Karşıyaka'da - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tiago Karşıyaka'da
5
●
990
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Tiago Karşıyaka'da
11-07-2010, 07:57:15
#1
Steel
-------------
11-07-2010, 11:10:12
#2
Goztepe
Valla Elinden Büyük ADAM Kaçırdı Yazık..
Hayırlı olsun Ksk ye
11-07-2010, 12:53:12
#3
scorpi101
Hayırlı olsun KARŞIYAKAMIZA
KAF SİN KAF
11-07-2010, 13:09:32
#4
Rudeboy
Sakarya'da ki Altay maçında sahaya atılan kesici aleti yerden alarak elini kesip hakemin yanına gitmişti bu adam. Dün gibi gözümün önünde.
Ama sağlam futbolcu, Karşıyaka'da iş yapacaktır. Hayırlı olsun.
11-07-2010, 14:27:44
#5
scorpi101
Steel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Karşıyakanız mı yoksa avatarınız mı ben anlam veremedim bu işe?
Karşıyakamız Semtimiz
Fener - KSK maçı olursa ben KSK liyim
11-07-2010, 15:03:18
#6
Steel
Kaş göz işaretleri yapmana gerek yok, bugüne kadar şu çifte pasaport mantığını anlayamadım anlayacağımı da sanmıyorum herneyse..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler