İşte FairPlay Budur - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İşte FairPlay Budur
4
●
363
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
İşte FairPlay Budur
29-06-2010, 08:59:00
#1
AfMeSu
http://www.timsah.com/iste-fairplay-budur/CTPrQHgkwt_
29-06-2010, 09:40:11
#2
RQ7
Türkiyede olsun o 2nci golü atanı yaşatıyolarmı bak bakalım
29-06-2010, 11:59:39
#3
pLive
Üyeliği durduruldu
Bu maç 4-5 sene oluyor. Canlı izlemiştim. Sonra ajax'ta kendi kalesine atmıştı
maçı 1-1 yaptılar devam ettiler.. Maçın sonucuda 1-1 oldu
05-07-2010, 09:25:32
#4
Euro38
Üyeliği durduruldu
Vay
Helal Olsun
09-07-2010, 12:56:21
#5
Uix
Ben Dünyanın Hiç Bir Yerinde 2002 Dünya Kupasındaki FairPLayi Görmedim. Türkiyenin 3. Olup 4. Olan G. Kore İle Sağada Sevinçlerini Paylaşması Bütün Stadında Bunu Kutlaması Bundan Daha Büyük Bir FairPlay Bence
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler