• 29-06-2010, 09:40:11
    #2
    Türkiyede olsun o 2nci golü atanı yaşatıyolarmı bak bakalım
  • 29-06-2010, 11:59:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu maç 4-5 sene oluyor. Canlı izlemiştim. Sonra ajax'ta kendi kalesine atmıştı maçı 1-1 yaptılar devam ettiler.. Maçın sonucuda 1-1 oldu
  • 05-07-2010, 09:25:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Vay Helal Olsun
  • 09-07-2010, 12:56:21
    #5
    Ben Dünyanın Hiç Bir Yerinde 2002 Dünya Kupasındaki FairPLayi Görmedim. Türkiyenin 3. Olup 4. Olan G. Kore İle Sağada Sevinçlerini Paylaşması Bütün Stadında Bunu Kutlaması Bundan Daha Büyük Bir FairPlay Bence