• 17-06-2010, 16:00:01
    #1
    Milli tenisçimiz Marsel İlhan bir kez daha gururumuz oldu ve rakibini saf dışı bırakarak Wimbledon'da ana tabloya kalan ilk Türk oldu.

    Milli tenisçi Marsel İlhan, Wimbledon'da ana tabloya yükseldi. 3. ön eleme turunda Hırvat raket Karanusic'i 7-5, 7-6 ve 6-2'lik setlerle yenen Marsel, Wimbledon'da ana tabloya yükselen ilk Türk tenisçi oldu.
  • 17-06-2010, 16:04:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zaman uyarsa gidip izlemek isterim, Tenis'in şampinyolar ligi Wimbledondır, buraya kalabilmek büyük başarı.
  • 17-06-2010, 16:12:02
    #3
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaman uyarsa gidip izlemek isterim, Tenis'in şampinyolar ligi Wimbledondır, buraya kalabilmek büyük başarı.
    harbiden ya uyarsa gitmeli zaman ne zaman basliyotr acaba maclar
  • 17-06-2010, 17:53:54
    #4
    http://fanatik.ekolay.net/Marsel-Ilh...224_181213.htm

    Alıntı
    Cumartesi günü gideceği Paris'te üç gün antrenman yapacak olan ATP'nin 116 numarası Marsel İlhan, seribaşı olacağı eleme tablosunda ilk karşılaşmasını 18 Mayıs Salı günü oynayacak.
    hangi aydayiz biz suan
  • 17-06-2010, 20:07:54
    #5
    Kurumsal PLUS
    Helal olsun Uzun Zamandır Bekliyodum.. Böyle Bir Başarı Ondan..
  • 17-06-2010, 21:10:16
    #6
    Gerçekten büyük başarı.