• 03-06-2010, 23:18:22
    #10
    Yıldızlar Geldikçe Fenerbahçe Çoşuyor..
    Taraftar Mutlaka Gitmeli Hangi dal olursa olsun..
    Keşke Göztepede olsa
  • 03-06-2010, 23:47:42
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun. Her dalda şampiyonluk istiyoruz.
  • 04-06-2010, 00:36:11
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar fazla bişey yok ya 1.95 Lik adam rahatlıkla onu yapabilecek durumda. Tabi ben Nba izlediğim için birtek Türkiye Ligi'ni izlemediğim için burası nasıl bilmiyorum. Benim bildiğim gayet normal.

    Adam voleybolcu yahu
  • 04-06-2010, 01:13:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam voleybolcu yahu

    ahahaha konuyu okumamanın zararları