• 20-05-2010, 22:29:10
    #1
    İspanya Milli Takım Teknik Direktörü Del Bosque, Dünya Kupası'na gidecek 23 kişiyi belirledi. 30 kişilik aday kadroya çağrılan Fenerbahçeli Daniel Güiza, elenen 7 kişi arasına girdi.

    Mynet Haber

    Ellerinde kaldı artık satacaklarsa zararına satacaklar.
  • 20-05-2010, 22:46:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alınmayacağı belliydi zaten. İnternetteki oylamada da en az oy alan oyuncuydu.
  • 20-05-2010, 23:34:28
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İspanya milli takımından bahsediyoruz tabiki de elenecek
  • 21-05-2010, 00:10:49
    #4
    Bi ara ballıymış gol kralı felan olmuş işte nası olduysa. O kadar parayı bana verselerdi. 1-2 gol fazla bile atardım
  • 21-05-2010, 01:04:02
    #5
    BatuhanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi ara ballıymış gol kralı felan olmuş işte nası olduysa. O kadar parayı bana verselerdi. 1-2 gol fazla bile atardım
    Alıntı

    diyosun?
  • 21-05-2010, 01:08:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    @lucky13boy resim süper
  • 21-05-2010, 11:09:55
    #7
    Zaten Takımda DünyaKupasına Gitsinde Satalım diye oynatıyorlardı.Bence Güiza Yüzünden Hem Şampiyonluktan olduk hemde o kadar zarar etcez.
  • 21-05-2010, 12:16:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Guiza 'nın değeri 20 milyon € :| Kim vermiş o değeri
  • 21-05-2010, 13:43:42
    #9
    eleneceği belliydi zaten ispanyanın adını kirletmemiş olur hem