• 19-05-2010, 19:39:15
    #10
    Profesyonel bir futbolcu bırakın görüşmeyi bu tür laflar kullanmaz.
  • 19-05-2010, 20:09:41
    #11
    Banada yalan haber gibi geliyor ama bi düşünsenize arkadaşlar böyle dediğini. Hatta ilave yapalım.

    "Mutsuzlar mı? Yalan söylüyorsun!.. Geçen sene 5.olan takımını 3.yaptık. Bide bursa aldı kupayı çifte bayram yaptı taraftarlar
  • 19-05-2010, 20:18:40
    #12
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada yalan haber gibi geliyor ama bi düşünsenize arkadaşlar böyle dediğini. Hatta ilave yapalım.

    "Mutsuzlar mı? Yalan söylüyorsun!.. Geçen sene 5.olan takımını 3.yaptık. Bide bursa aldı kupayı çifte bayram yaptı taraftarlar


    helal hocam! + rep
  • 19-05-2010, 20:19:55
    #13
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanki Premier Ligde olduk 3. hadi sevinelim
  • 19-05-2010, 20:20:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Gelecek sezon da direksiyonda olacağım
    Sen ne zaman direksiyonda oldun diye sorarlar sana?
  • 19-05-2010, 20:31:48
    #15
    yalan haber olduğu nasılda belli
  • 19-05-2010, 20:36:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bu dalga geçmek mi? adam doğru düzgün bi şey söylemiş.. birçok yeni isimle direk şampiyon olmak o kadar kolay mı?
  • 19-05-2010, 20:48:35
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Adam dindar imanlı bir adam.. Ağzını açmayan bir adam böyle laflarmı edicek?

    Haberciler hadi bir yalan sallayacaksınız böyle sallamayın yaa..
  • 19-05-2010, 21:36:19
    #18
    ispanyolcası olan varsa pm atsın buna benzer birşey demiş mutlu kelimesi ve soru işareti var ilk cümlesinde