• 22-04-2010, 17:52:06
    #1
    TARAFTARIMIZLA ELELE

    Turkcell Süper Lig'de Pazar günü saat 15:00'da İstanbul Recep Tayyip Erdoğan Stadyumu'nda Kasımpaşa ile oynayacağımız karşılaşmanın biletleri çok özel fiyatlarla kulübümüz tarafından satışa sunuluyor. Kasımpaşa yönetimi tarafından 120 TL olarak açıklanan biletler kulübümüz tarafından 50 ve 80 TL fiyatla taraftarımıza satışa sunulacak.

    Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu 120 TL olan ve taraftarımızca da yüksek bulunan bilet fiyatlarının taraftarlarımızın satın alabileceği makul bir seviyeye çekilebilmesi adına aradaki fiyat farkını kendisi karşılıyor.
    Bu sayede şampiyonluk yolunda emin adımlarla ilerleyen takımımız ile 12.
    Adam bu maçta da ayrılmamış olacaklar. 12. Adam hafta sonu oynayacağımız karşılaşmada takımının yanında yerini alacak.

    Kulübümüz tarafından satışa sunulacak biletleri kulüp üyelerimiz, taraftar kart sahibi taraftarlarımız ve Fenercell abonesi taraftarlarımız Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadyumu Biletix gişesinden (Migros yanı) yarın saat 14:30'dan itibaren satın alabilecekler. Bir taraftarımız en fazla 3 bilet satın alabilecek.

    Takımımız şampiyonluk yürüyüşünü yöneticisiyle taraftarıyla el ele kenetlenerek sürdürüyor ve sürdürecek

    FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ

    http://fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=19410

    Alkışlar Fenerbahçe Yönetimine
  • 24-04-2010, 00:36:44
    #2
    F.Bahçe'ye suç duyurusu!

    Bursasporlu bir taraftar, Fenerbahçe Kulübü Yönetim Kurulu'nun Kasımpaşa maçı biletlerini satın alarak, taraftarlarına daha uygun fiyatla satması üzerine Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulundu.Bursaspor taraftarı Alper Kavuşturan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Kasımpaşa Spor Kulubünün 25 Nisan Pazar günü Recep Tayyip Erdoğan Stadında oynanacak Fenerbahçe maçında konuk takım taraftarları için 5 bin 34 kişilik yer ayırdığını ve bilet fiyatlarını da 120 TL'den satışa sunduğunu hatırlattı.
    Bunun üzerine Fenerbahçe Kulübü Yönetim Kurulunun karşılaşmanın biletlerini satın alarak sarı-lacivertli taraftarlara uygun fiyatla 50 ve 80 TL'den satmaya başladığını ifade eden Kavuşturan, bu nedenle kendisinin de Şişli Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunduğunu bildirdi.
    Kavuşturan, spor müsabakalarında şiddet ve düzensizliğin önlenmesine dair kanunun 14. maddesi 2. fıkrasında, ''Spor müsabakalarında her ne suretle olursa olsun, toplu veya organize biçimde rayiç bedelin altında veya üstünde müsabaka biletinin temini, dağıtımı, bilette yazılan bedelin üstünde satılması ve kapasitenin üstünde seyirci alınması veya bu yerlere biletsiz seyirci kabul edilmesi yasaktır'' hükmünün yer aldığını vurgulayarak, şunları söyledi:
    ''Spor kulüplerinin aynı Fenerbahçe Kulübünün yaptığı gibi biletleri açıklanan fiyatlar dışında veya bedelsiz taraftarlara ulaştırması çok açık ve net bir şekilde yasak olduğu açıklanmıştır. Fenerbahçe Spor Kulübünün kanun tanımaz bu hareketi dikkat çekicidir. Üstelik 25 Nisan Pazar günü birbirlerine rakip olacak iki kulüp arasında 600.000 TL gibi bir rakamın konuşulduğu para trafiğinden bahsediliyor. Bu son haftalara girilirken benim gibi birçok futbol severi rahatsız etmiştir. Ben de bu çerçevede hem devletimizin savcılarını, hem de futbolun marka değerini ve düzenini korumakla yükümlü Futbol Federasyonumuzu bu konuyu mercek altına almalarına yönelik göreve çağırmak üzere şahsi olarak Cumhuriyet Savcılığına başvuruda bulundum.''
    Alper Kavuşturan, Şişli Cumhuriyet Savcılığına verdiği suç duyurusu dilekçesinin burada yapılan işlemin ardından Beyoğlu Cumhuriyet Savcılığına gönderildiğini ifade etti.

    ---

    Fenerbahçe yönetimi takdir edilecek bir şey yapıyor diye düşünmüştüm. Bakalım sonuç ne olacak.
  • 24-04-2010, 01:02:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    F.Bahçe'ye suç duyurusu!

    Bursasporlu bir taraftar, Fenerbahçe Kulübü Yönetim Kurulu'nun Kasımpaşa maçı biletlerini satın alarak, taraftarlarına daha uygun fiyatla satması üzerine Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulundu.Bursaspor taraftarı Alper Kavuşturan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Kasımpaşa Spor Kulubünün 25 Nisan Pazar günü Recep Tayyip Erdoğan Stadında oynanacak Fenerbahçe maçında konuk takım taraftarları için 5 bin 34 kişilik yer ayırdığını ve bilet fiyatlarını da 120 TL'den satışa sunduğunu hatırlattı.
    Bunun üzerine Fenerbahçe Kulübü Yönetim Kurulunun karşılaşmanın biletlerini satın alarak sarı-lacivertli taraftarlara uygun fiyatla 50 ve 80 TL'den satmaya başladığını ifade eden Kavuşturan, bu nedenle kendisinin de Şişli Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunduğunu bildirdi.
    Kavuşturan, spor müsabakalarında şiddet ve düzensizliğin önlenmesine dair kanunun 14. maddesi 2. fıkrasında, ''Spor müsabakalarında her ne suretle olursa olsun, toplu veya organize biçimde rayiç bedelin altında veya üstünde müsabaka biletinin temini, dağıtımı, bilette yazılan bedelin üstünde satılması ve kapasitenin üstünde seyirci alınması veya bu yerlere biletsiz seyirci kabul edilmesi yasaktır'' hükmünün yer aldığını vurgulayarak, şunları söyledi:
    ''Spor kulüplerinin aynı Fenerbahçe Kulübünün yaptığı gibi biletleri açıklanan fiyatlar dışında veya bedelsiz taraftarlara ulaştırması çok açık ve net bir şekilde yasak olduğu açıklanmıştır. Fenerbahçe Spor Kulübünün kanun tanımaz bu hareketi dikkat çekicidir. Üstelik 25 Nisan Pazar günü birbirlerine rakip olacak iki kulüp arasında 600.000 TL gibi bir rakamın konuşulduğu para trafiğinden bahsediliyor. Bu son haftalara girilirken benim gibi birçok futbol severi rahatsız etmiştir. Ben de bu çerçevede hem devletimizin savcılarını, hem de futbolun marka değerini ve düzenini korumakla yükümlü Futbol Federasyonumuzu bu konuyu mercek altına almalarına yönelik göreve çağırmak üzere şahsi olarak Cumhuriyet Savcılığına başvuruda bulundum.''
    Alper Kavuşturan, Şişli Cumhuriyet Savcılığına verdiği suç duyurusu dilekçesinin burada yapılan işlemin ardından Beyoğlu Cumhuriyet Savcılığına gönderildiğini ifade etti.

    ---

    Fenerbahçe yönetimi takdir edilecek bir şey yapıyor diye düşünmüştüm. Bakalım sonuç ne olacak.
    Bırak usta ilk haftalarda felan aldı alacağını fener. iyi geçirdiler biletleri kale arkası 50 tl mi neydi
  • 24-04-2010, 01:50:04
    #4
    Benim anlamadığım 120 liralık bilet nasıl olurda 50 ve 80 lira olarak 2 ayrı fiyata satılacak ? Aradaki 30 liralık fark neyin farkı ?
  • 24-04-2010, 19:44:59
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kulübümüz, ev sahibi kulüp tarafından 120 liradan satışa çıkarılan Kasımpaşa maçının bilet ücretlerinin bir bölümünün promosyon olarak karşılandığını, bu uygulamanın 5149 sayılı yasaya aykırı olmadığını belirtti.

    Kulübümüzün internet sitesinden yapılan açıklamada, 120 liralık Kasımpaşa maçı biletlerinin, 50 ve 80 liraya satılmasının 5149 sayılı yasanın 14. maddesi ve Turkcell Super Lig statüsünün (8. madde 4. paragraf) sarı-lacivertli kulüp tarafından ihlal edildiği gerekçesiyle Bursasporlu bir taraftarın Cumhuriyet Savcılığına ve Türkiye Futbol Federasyonuna (TFF) suç duyurusunda bulunduğu şeklindeki haberler yer aldığı anımsatıldı.

    ''Fenerbahçe Kulübü tüm eylem ve tasarruflarını yürürlükteki yasalar, yönetmelikler, tüzükler vs. her türlü hukuksal düzenlemeye uygun bir şekilde gerçekleştirmektedir'' denilen açıklamada, şu görüşlere yer verildi:

    ''Kasımpaşa ile oynanacak olan lig maçının ev sahibi Kasımpaşa'dır. Söz konusu müsabakanın maç biletleri Kasımpaşa tarafından 120 TL bedelle Biletix şirketi eliyle satışa çıkarılmış olup, taraftarlarımızın satın aldığı biletler dahil olmak üzere müsabaka biletlerinin tamamı üzerlerinde yazılı bu rayiç bedel üzerinden satılmaktadır. Biletlerin toplu olarak ya da üzerinde yazılı bedelin üstünde ya da altında bir bedel üzerinden satın alınmaları, temin edilmeleri ya da dağıtılmaları söz konusu değildir. Kasımpaşa maçı biletleri üzerinde yazılı rayiç bedel ile ve bir taraftarın en çok 3 adet satın almasına izin verilerek satılmaktadır.

    Kulübümüz, Kasımpaşa maçı biletlerini rayiç bedelleri üzerinden satın alan kulüp üyelerimizin, Fenerbahçe Taraftar Kart sahiplerinin ve Fenercell abonelerinin ödedikleri bilet bedellerinin bir bölümünü promosyon olarak karşılamaktadır. Bu şekilde yapılan promosyon, Fenerbahçe üyeliğinin yaygınlaşması, Fenerbahçe Taraftar Kart ve Fenercell projelerinde abone sayılarının büyütülmesi ve bu şekilde bu projelerden elde edilen kulüp gelirlerinin arttırılmasını sağlamaya yöneliktir. Dolayısıyla söz konusu bu uygulama ne 5149 sayılı yasanın 14. maddesine ne de Turkcell Super Lig Statüsünün 8. maddesi 4. paragrafına aykırı bulunmaktadır.

    Benzer projelere sahip olan rakip kulüplerin kendi projeleri kapsamında aboneleri olan taraftarlarına ücretsiz maç bileti sağladığı düşünülürse kulübümüzün gerçekleştirdiği bu promosyon çalışmasının yasaya ve talimata aykırı olduğu iddiaları gerçekten son derece uzaktır.

    Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının yargı ve idare organına başvuru hakları anayasal hak olup, bu hakkın kötüye kullanılmasının hukuki ve cezai sonuçları yasalarla düzenlenmiştir. Kulübümüz konunun takipçisidir.''