• 09-12-2009, 16:16:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Astoria Residence’da bulunan Kulüpler BirliÄŸi Vakfı ofisinde baÅŸlayan toplantıda, Fenerbahçe Kulübü BaÅŸkanı Aziz Yıldırım, Galatasaray Kulübü BaÅŸkanı Adnan Polat, BeÅŸiktaÅŸ Kulübü BaÅŸkanı Yıldırım Demirören ve Trabzonspor Kulübü BaÅŸkanı Sadri Åžener de yer aldı.

    Toplantı sonunda yapılan basın açıklamasında, Eskişehirspor maçının ardından Kulüpler Birliği Başkanlığı'ndan istifa edeceğini açıklayan Aziz Yıldırım'ın görevine devam edeceği belirtildi.

    Şimdi Fenerbahçe başkanlığını yapamıyacak mı ?
  • 09-12-2009, 17:42:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    2 oldu bu artık istifasına güven olmaz başkanın, yakışmadı..
  • 09-12-2009, 21:34:42
    #3
    Toplantı sonrası bir açıklama yapan Kulüpler Birliği Vakfı Başkanvekili Göksel Gümüşdağ, Külüpler Birliği Başkanı Aziz Yıldırım'ın 29 Ocak 2010 tarihinde yapılacak olağan Genel Kurul'a kadar başkanlık görevini sürdüreceğini açıkladı.

    Başkanlığı bırakıyor. İstifasına güven olmaz diye birşey yok. Fenerbahçe başkanlığını bıraktığında çok büyük destek vardı geri dönmesi için. En azından genel kurula kadar başkanlığa devam edip, o zamana kadar yeni bir adayın çıkması beklenecek büyük ihtimal.
  • 09-12-2009, 23:14:53
    #4
    başı boş gezmesinler yine babalık yapayım demiş diger takımlara (şaka)
  • 10-12-2009, 07:49:21
    #5
    Bu adamda sözünün eri değil.Ya lafının arkasında dur yada hiç konuşma kardeşim.
  • 10-12-2009, 08:14:20
    #6
    Çocuk oyuncağı sanıyor heralde bir istifa ediyor bir tekrar dönüyor.
  • 12-12-2009, 04:09:44
    #7
    saçmalık
  • 12-12-2009, 20:55:24
    #8
    Saçma olan nedir? Ocak'daki genel kurula kadar başkanlığına devam edeceğini söylemiş. Bırakıyor işte başkanlığı.